Gå til innhold

jorde forsterker..??


Anbefalte innlegg

whatafack? pleier dere å fylle bensin på bilen?? jeg har kjørt litt uten...hehe?!?!! den skjønte jeg ikke. lønner seg vel og jorde på minus, men ikke på batteri, helst chassi jord! hilsen mowz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan jeg har fått til å spille uten å jorde forsterkeren ?? bare kobla til strømmen, remoten, sub w, linja og kobla forsterkeren til basskassa..... Stod ikke en drit i manualen om jording, synes d var litt rart, derfor spør jeg dere !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke direkte på batteriet?

Fordi all jord skal gå gjennom karosseriet for å ha lik spennning. Jorder du gjennom batteri kan du få annen spenning enn hva spilleren har og dermed dynamo støy eventuelt defekt spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke direkte på batteriet?

Fordi all jord skal gå gjennom karosseriet for å ha lik spennning. Jorder du gjennom batteri kan du få annen spenning enn hva spilleren har og dermed dynamo støy eventuelt defekt spiller.

Skillz! :shock: Hvor bør man jorde i en båt? :oops: (Sorry ot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvsi forsterkeren er skrudd rett i chassiset vel å merke med metallskruer), så er vel rammen på forsterkeren jordet og du vil da kunne spille uten å koble til jordingskabelen. Dette mener eg at eg har gjort i førstebilen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvsi forsterkeren er skrudd rett i chassiset vel å merke med metallskruer), så er vel rammen på forsterkeren jordet og du vil da kunne spille uten å koble til jordingskabelen. Dette mener eg at eg har gjort i førstebilen min..

Dette funket på gamle forsterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...