cato320 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 vurdere å selge min 5 dager gamle K800, var ikke helt fornøyd med den, men lurer på hvor mye folk vil gi? noen som er int? fått beskjed om att den skal være åpen =)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Iogmed at du selger noe du ikke er helt fornøyd med, så er det vel på plass og spørre...; Hvorfor er du ikke fornøyd med den? Og for dere som ikke vet hvordan den ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 hehe takk for det:p nei har en k750 fra før som jeg fikk igjen ny etter verksted, og synes denne her "lagger" for mye i grunn:S sikkert uvandt men var mer fornøyd med k750 jeg:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Skjønner Hvor mye skal du ha for den da? Låst til telenor eller netcom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 fått beskjed om att den skal være åpen =)=) som sagt bare lufter ideen om den, spørs jo hvor mye folk gir da... kjøpte den på space world... koset vel 5 der uten abonoment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Koster 3549 på nettbutikken til elkjøp.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... types_text Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 3150,- er billigste i dag uten abb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Og jeg har både k750i og k800.. k750 lagger MYE mer enn k800. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Og jeg har både k750i og k800.. k750 lagger MYE mer enn k800. hm.. rart:S siste software på k750 du da?... synes det var omvendt jeg men:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Har K800i selv og er meget godt fornøyd med den. Har vel hatt den i en drøy måned nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 kanskje jeg har vært uheldig jeg da:S fått en med dårlig software kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 kanskje jeg har vært uheldig jeg da:S fått en med dårlig software kanskje Softwaren kan du selv oppgradere over internet. Se på sidene til S.E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 ja vet det men rart de skal være så forskjellige da når den er så ny:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Min er ihvertfall mye raskere enn k750'n.. Det første jeg fikk beskjed om når jeg startet k800'n var om jeg ville oppgradere den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå