wheelman Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 ved start av motor, tomgang, og veldig ved turtals økning fra tomgang, ikke når jeg kjører/på høye turtal. da hører jeg en slags kneppe lyd fra under bilen, ved girkassa. akkurat som noe er løst... hva heter det "leddet" der mellomaksel er koblet til girkassen? noen som skjønner hva jeg mener? kan det være dette som har fått slark? bilen er en `92 og det er vel en ganske utsatt del som sikkert ikke har blitt byttet:) håper på tilbakemld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 kan vel være hardykoblinga som har fått seg en støkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 skjønner ikke hvordan hardy'n skl få lagd lyder på tomgang og oppstart osv. da står jo mellomaksel'n ganske så stille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 skjønner ikke hvordan hardy'n skl få lagd lyder på tomgang og oppstart osv. da står jo mellomaksel'n ganske så stille.. Kneppelyder er en helt annen slags lyd her jeg bor, men mon ikke det er trøstelageret i clutch´en som er slitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 ja nå ble jeg litt klokere, siden dette problemet kommer med clutchen inne/i fri, så ligger vel problemet fra girkassa og frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå