Gå til innhold

E30 Felger

icc
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker jeg skal skaffe meg nye felger til neste sommer, men har ikke peiling, har aldri kjøpt felger før så.

Har en E30 320i med 4bolts felger nå. Hvor store felger får jeg på den? Skal ha dekk også. Anbefalinger? Har hatt Marangoni dekk denne sommern, greie dekk. Håper på rullelengde rundt 1800...

Vil ha noen tøffe felger som ser bra ut på en rød/chrom bil :P

tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brock B1 er de desidert peneste hjulene på E30. Man får hvertfall plass til 17", men jeg mener å ha hørt at det må til noen modifikasjoner for å få 18". Selv syns jeg både 16" og 17" holder til E30.. Jeg har noen anbefalinger på dekk, men nå spørs det på hvor mye du har tenkt til å legge i både felger og dekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene!

Nå blir det vel å spare opp litt penger til neste sommer og se om man ikke får seg et par 17" Brock B1 med noen gode dekk.

Kan jeg jo pusse opp de stygge 15" felgene jeg har nå å bruke de som vinter-felger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brock felgene er fine til e30 ja, men er jo alle som skal ha dem også..

Jeg skal hente mine nye 18" felger som skal på min e30 imårra.

Skal bli arttigt å sjå om jeg får dem på.

7,5x18 ET40 + 15mm spacere. Bmw'n har 60\60 senk så det blir nå.

9x16 dezent felger er fine på e30 også da, med polert kant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg skal skaffe meg nye felger til neste sommer, men har ikke peiling, har aldri kjøpt felger før så.

Har en E30 320i med 4bolts felger nå. Hvor store felger får jeg på den? Skal ha dekk også. Anbefalinger? Har hatt Marangoni dekk denne sommern, greie dekk. Håper på rullelengde rundt 1800...

Vil ha noen tøffe felger som ser bra ut på en rød/chrom bil :P

tips?

Jeg hadde en 325ix e30. Fikk fint på 7x18 med 215/40-18. Bilen var senka 55/40 (men ix er 15 mm høyere enn standard e30).

Borbet A og BBS RS er de desidert peneste felgene på e30 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...