icc Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Tenker jeg skal skaffe meg nye felger til neste sommer, men har ikke peiling, har aldri kjøpt felger før så. Har en E30 320i med 4bolts felger nå. Hvor store felger får jeg på den? Skal ha dekk også. Anbefalinger? Har hatt Marangoni dekk denne sommern, greie dekk. Håper på rullelengde rundt 1800... Vil ha noen tøffe felger som ser bra ut på en rød/chrom bil tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Brock B1 er de desidert peneste hjulene på E30. Man får hvertfall plass til 17", men jeg mener å ha hørt at det må til noen modifikasjoner for å få 18". Selv syns jeg både 16" og 17" holder til E30.. Jeg har noen anbefalinger på dekk, men nå spørs det på hvor mye du har tenkt til å legge i både felger og dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Brock b1 ja. med 215/40-17 Pirelli sp sport.. Kan hvertfall anbefale de dekkene.. Ganske billige også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Noen forhandlere som selger disse felgene og evt. dekk som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Mine 16" Borbet felger hadde gjort seg bra hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Noen forhandlere som selger disse felgene og evt. dekk som passer? Styling Tech kan nok hjelpe deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 TSW Hockenheim eller Imola er en hit på E30. Men de er vel gått ut av produksjon kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Noen pene felger til E30: Schmidt VN-Line Borbet A Brock B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Brock B1 er helt klart den peneste felgen på E30. Sier ikke nei takk til 18" heller, Ser fett ut om du har en bil som er full av plastikk, som min (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Tusen takk for alle svarene! Nå blir det vel å spare opp litt penger til neste sommer og se om man ikke får seg et par 17" Brock B1 med noen gode dekk. Kan jeg jo pusse opp de stygge 15" felgene jeg har nå å bruke de som vinter-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Brock felgene er fine til e30 ja, men er jo alle som skal ha dem også.. Jeg skal hente mine nye 18" felger som skal på min e30 imårra. Skal bli arttigt å sjå om jeg får dem på. 7,5x18 ET40 + 15mm spacere. Bmw'n har 60\60 senk så det blir nå. 9x16 dezent felger er fine på e30 også da, med polert kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Tenker jeg skal skaffe meg nye felger til neste sommer, men har ikke peiling, har aldri kjøpt felger før så.Har en E30 320i med 4bolts felger nå. Hvor store felger får jeg på den? Skal ha dekk også. Anbefalinger? Har hatt Marangoni dekk denne sommern, greie dekk. Håper på rullelengde rundt 1800... Vil ha noen tøffe felger som ser bra ut på en rød/chrom bil tips? Jeg hadde en 325ix e30. Fikk fint på 7x18 med 215/40-18. Bilen var senka 55/40 (men ix er 15 mm høyere enn standard e30). Borbet A og BBS RS er de desidert peneste felgene på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå