M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg avskilter bilen og endrer status til delkasko uten kjørelengde. Trenger ikke å ha skilter for å få det. aha... ikke dumt! som man spør får man svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARCELONA Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Mulig de har funnet overvåkningsenheten da...? Har ikke fått testet dette selv ennå, men de skal kunne klare å spore opp selv om bilen står gjemt langt nedi kjellere osv.. Tviler på de har klart å lure den originale startsperren EWS, ettersom denne har en kode som kun kan koples ut med rette programvare. Men for all del, disse kjeltringene har helt sikkert peil ja! Vil tru at bilen er blitt tauet vekk på henger eller lignende?? Håper den blir funnet igjenn! For dette er kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Et annet lite triks er å lage en egen bryter på bensinpumpa på bilen. Skal ikke være så vanskelig dette. Sette kun et rele på bensinpumpeledningen og opp til en bryter i bilen. Sjul bryteren godt, så tyvene ikke finner der. Skal være vanskelig å starte bilen uten bensintilførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Et annet lite triks er å lage en egen bryter på bensinpumpa på bilen. Skal ikke være så vanskelig dette. Sette kun et rele på bensinpumpeledningen og opp til en bryter i bilen. Sjul bryteren godt, så tyvene ikke finner der. Skal være vanskelig å starte bilen uten bensintilførsel. Problemet er at når man gjør slike ting, så blir det bare til at de fucker opp bilen enda verre enn de ellers ville gjort.. både i forbannelse og desperate forsøk på å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Et annet lite triks er å lage en egen bryter på bensinpumpa på bilen. Skal ikke være så vanskelig dette. Sette kun et rele på bensinpumpeledningen og opp til en bryter i bilen. Sjul bryteren godt, så tyvene ikke finner der. Skal være vanskelig å starte bilen uten bensintilførsel. Problemet er at når man gjør slike ting, så blir det bare til at de fucker opp bilen enda verre enn de ellers ville gjort.. både i forbannelse og desperate forsøk på å få det til. Er ikke det bedre enn at de stjæler den og du aldri ser den igjen...? Evt at du finner igjen en totalslakta bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 For å være helt ærlig. Hadde bilen min blitt stjålet så hadde jeg ønsket at den aldri dukket opp igjen. Har på feelingen at det hadde gitt en ekkel følelse å sette seg inn i den igjen etter at en eller annen banditt hadde lekt seg med den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 kast ut bilde av bilen som er borte! vi er mange her på forumet so, kjører rundt i byen vær dag og kanskje jeg klarer å se den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Problemet er at når man gjør slike ting, så blir det bare til at de fucker opp bilen enda verre enn de ellers ville gjort.. både i forbannelse og desperate forsøk på å få det til. Er ikke det bedre enn at de stjæler den og du aldri ser den igjen...? Evt at du finner igjen en totalslakta bil? Nei.. sitter man igjen med en ødelagt bil sitter man også igjen med problemer. Man må få ordnet alt, og hva om det dukker opp følgeproblemer lenge etter? Neppe noe man får forsikringsselskapet til å dekke. Ville nok heller i de aller fleste tilfeller (kommer an på bilen!) hatt forsikringspengene og fått muligheten til å kjøpe meg en ny bil. Og tenk om man finner igjen bilen hel senere? Det hadde jeg ihvertfall ikke likt. Hvordan klarer man å overbevise et forsikringsselskap om at tyven har kjørt bilen knallhardt, og det også på kald motor, og gitt både drivverk og motor ekstra stor slitasje? Da må man bare ta det man får og leve med det.. raser motoren tre måneder senere har man et problem man selv må løse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Kjipt med M3en!! Hakket før en ønsker at de havner i fjellveggen ett eller anna sted... For å fortsette OT diskusjonen her så tok jeg ringerunden da jeg kjøpte 325en for et par måneder siden. Dette fordi selskapet jeg hadde da jeg kjøpte den skulle ha 14.000 uten kasko og 40.000 med og det var med 50% bonus og ingen førere under 27 år!! Gjensidige var billigst(postbanken ca like bra men kundebehandlingen der sugde!!) betaler 3.500 uten kasko(8000 med). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 OT: jeg har 16000 med 70% rabatt på fattern på 325i.. Hvor i helvette er det du har forsikringa? min er også i gjensidige?!! (kjørelengde 20 000) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Hva har forsikring og når dere tar av skiltene med den stjålne M3`en å gjøre?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 OT: jeg har 16000 med 70% rabatt på fattern på 325i.. Hvor i helvette er det du har forsikringa? min er også i gjensidige?!! (kjørelengde 20 000) Vi bør kanskje starte en forsikringstråd... Men når vi snakker om stjålne biler så har vel forsikting en viss relevans Jeg har altså en -91 registrert 325iA med 16000km, ingen førere under 27 år og kun ansvar og ulykke. Flyttet alle mine forsikringer over til gjensidige, så jeg er totalkunde(hus, innbo og en bil til). Betaler 3.562 i året på bimmeren. Veldig godt fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Det er riktig, men når snakker jo dere om deres forsikring og ikke hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå