Gå til innhold

avuzblau M3 e36 stjålet på kjelsås.. antageligvis i natt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mulig de har funnet overvåkningsenheten da...? Har ikke fått testet dette selv ennå, men de skal kunne klare å spore opp selv om bilen står gjemt langt nedi kjellere osv..

Tviler på de har klart å lure den originale startsperren EWS, ettersom denne har en kode som kun kan koples ut med rette programvare. Men for all del, disse kjeltringene har helt sikkert peil ja!

Vil tru at bilen er blitt tauet vekk på henger eller lignende??

Håper den blir funnet igjenn! For dette er kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet lite triks er å lage en egen bryter på bensinpumpa på bilen. Skal ikke være så vanskelig dette. Sette kun et rele på bensinpumpeledningen og opp til en bryter i bilen. Sjul bryteren godt, så tyvene ikke finner der.

Skal være vanskelig å starte bilen uten bensintilførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet lite triks er å lage en egen bryter på bensinpumpa på bilen. Skal ikke være så vanskelig dette. Sette kun et rele på bensinpumpeledningen og opp til en bryter i bilen. Sjul bryteren godt, så tyvene ikke finner der.

Problemet er at når man gjør slike ting, så blir det bare til at de fucker opp bilen enda verre enn de ellers ville gjort.. både i forbannelse og desperate forsøk på å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at når man gjør slike ting, så blir det bare til at de fucker opp bilen enda verre enn de ellers ville gjort.. både i forbannelse og desperate forsøk på å få det til.

Er ikke det bedre enn at de stjæler den og du aldri ser den igjen...?

Evt at du finner igjen en totalslakta bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det bedre enn at de stjæler den og du aldri ser den igjen...?

Evt at du finner igjen en totalslakta bil?

Nei.. sitter man igjen med en ødelagt bil sitter man også igjen med problemer. Man må få ordnet alt, og hva om det dukker opp følgeproblemer lenge etter? Neppe noe man får forsikringsselskapet til å dekke. Ville nok heller i de aller fleste tilfeller (kommer an på bilen!) hatt forsikringspengene og fått muligheten til å kjøpe meg en ny bil.

Og tenk om man finner igjen bilen hel senere? Det hadde jeg ihvertfall ikke likt. Hvordan klarer man å overbevise et forsikringsselskap om at tyven har kjørt bilen knallhardt, og det også på kald motor, og gitt både drivverk og motor ekstra stor slitasje? Da må man bare ta det man får og leve med det.. raser motoren tre måneder senere har man et problem man selv må løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med M3en!! Hakket før en ønsker at de havner i fjellveggen ett eller anna sted...

For å fortsette OT diskusjonen her så tok jeg ringerunden da jeg kjøpte 325en for et par måneder siden. Dette fordi selskapet jeg hadde da jeg kjøpte den skulle ha 14.000 uten kasko og 40.000 med :lol: og det var med 50% bonus og ingen førere under 27 år!!

Gjensidige var billigst(postbanken ca like bra men kundebehandlingen der sugde!!) betaler 3.500 uten kasko(8000 med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: jeg har 16000 med 70% rabatt på fattern på 325i.. Hvor i helvette er det du har forsikringa? min er også i gjensidige?!! (kjørelengde 20 000)

Vi bør kanskje starte en forsikringstråd... Men når vi snakker om stjålne biler så har vel forsikting en viss relevans :P

Jeg har altså en -91 registrert 325iA med 16000km, ingen førere under 27 år og kun ansvar og ulykke. Flyttet alle mine forsikringer over til gjensidige, så jeg er totalkunde(hus, innbo og en bil til). Betaler 3.562 i året på bimmeren. Veldig godt fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...