Gå til innhold

E36 320 coupe projekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja vet skulle ha m-clubsport listene

men dem har sendt feil, er bare en som dere ser... hehe vet ikke å som har skjedd!

Widejuggao:

kan du ikke heller holde dine negative kommentarer for deg selv...

spesielt når det er det ENESTE du kommer med gang på gang! viss du misliker projektet mitt så sterkt, så er det mange andre projekt tråder du heller kunne fatte interesse for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda jeg tåler å få både posetive og negative tilbake meldinger!

men uansett hva jeg gjør i denne tråden, så skriver du en negativt inlegg om det...

er mye med din tralle jeg ikke liker, men hva nytte skulle du ha om jeg skulle kommentert det vær gang set skjedde en forandring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig hadde jeg drete i hva du mener om bilen min....fatter ikke hvorfor du tar deg så nær av dette jeg

siden du leker internett warrior og legger ut bilder av hver minste ting og spør hva folk mener så må du takle at folk skriver meninga si og ikke bli sur og grinete fordi ikke ALLE skriver noe positivt 8)

sånn er gamet og sånn vill det alltid være.

er du så redd at folk skal si negative ting om bilen så må du holde deg vekke fra forum o.l

min mening da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, jeg griner ikke, det blir heller et irritasjonsmoment...

har du noe konstruktiv kritikk og komme med. så si det! men fjatt om dine negative meninger og konklusjoner hverken gleder eller hjelper noen. så hva er da vitsen?

tenk viss alle skulle si om de liker store eller små potter, cup eller ikke cup? da hadde denne tråden hatt 50sider...

jeg legger ut bilder og oppdateringer, for jeg har forstått at det er mange her som har interesse av det:) ikke fordi jeg syns det er så kjempe gøy og ta bilder av alt jeg gjør og vise det frem her...

tror du ser poenget.

ha en fortsatt fin jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...