Mauro Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 jeg legger ut bilder og oppdateringer, for jeg har forstått at det er mange her som har interesse av det:) ikke fordi jeg syns det er så kjempe gøy og ta bilder av alt jeg gjør og vise det frem her... tror du ser poenget. ha en fortsatt fin jul Du er nok også en liten cam-whore. Mener jeg kan se deg posere naken i bakgrunnen når jeg ser i speilbildet på lyktene du tok bilde av. Jaja, alle har sine interesser
wheelman Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 også er det en ting man kaller ønske tenkning
wheelman Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Var ute og handlet litt i dag da jeg fikk lønning:) Bakfanger, øyelokk og nye instigningslister. fikk feil forrige gang:) kjøpte Defa alarmpakke med BG 600 satelittsporing. Denne er egentlig beregnet på båter så jeg fikk en god pris siden dete er off season... Den er ganske genial, du kan hele tiden se hvor bilen er, og har mulighet til og koble ut motor via sms. så viss noen er så ufattelig tette at dem stjeler bilen, så er jeg aldri langt bak:) montør kommer i morra fra bilradiospesialisten så legger ut no bilder da!
wheelman Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Var ute og handlet litt i dag da jeg fikk lønning:) Bakfanger, øyelokk og nye instigningslister. fikk feil forrige gang:) kjøpte Defa alarmpakke med BG 600 satelittsporing. Denne er egentlig beregnet på båter så jeg fikk en god pris siden dete er off season... Den er ganske genial, du kan hele tiden se hvor bilen er, og har mulighet til og koble ut motor via sms. så viss noen er så ufattelig tette at dem stjeler bilen, så er jeg aldri langt bak:) montør kommer i morra fra bilradiospesialisten så legger ut no bilder da!
Platepratar Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Ser bra ut bilen din nå. Hvor mye må du gi for den alarmen din da? Høres kjekk ut den, får nok et problem de som prøver seg på bilen din nå
wheelman Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 ca 9000 med montering... montør holdt på i nesten 5 timer i dag, men vi fikk problemer med styringen til sentrallåsen siden jeg har en defekt sentral lås driver eller lignende... men mi prøver igjen i morra
wheelman Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 nei men antageligvis verd det... håper jeg:)
B.E.E. Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Alarmen er definitivt verdt det. Pene lykter
wheelman Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 legger bare ut noen bilder jeg hadde...
wheelman Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Skrevet Desember 23, 2006 skjedd lite nå i det siste. så derfor legger jeg bare ut noen bilder som jeg tok i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå