Gå til innhold

E36 320 coupe projekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:cry: Nei fy fan i helvete for noen folk at det går ann....Du sku ha funne dem å knekt hvært ett bein i kroppen på dem..Å piska dem m rusten flisat vaier.. :evil::evil:

Cr du har hatt en utroli bra tråd her og når sånt skjer så blir man skikkelig forbanna sell om det ikke e min bil....

Håpe alt går i orden at du får dekt alt tap og bynne å bygge igjen:-)

Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sjukt.

Så gjennom tråden nå, og den bilen så rimelig strøken ut.

Så kondolerer så mye.

En kan jo nesten ikke legge ut prosjekttråder lenger med info om alt bilen er bygd opp av, det blir jo "gullinfo" for dem som driver å slakter biler.

Håper du får tatt de som gjorde det rimelig kjapt. Selv om det er litt for seint :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så surt :( Forstår godt du er oppgitt.

Har dem borra inn i dørlåsen slik at den åpner seg, sa du?

ja dem har borret opp en punkt som dem kan dra i et eller annet så døren åpner seg...

samme gjore dem på z3 en litt lengre henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være noe av det værste jeg har hørt! Kjenner jeg blir skikkelig forbanna av å lese slikt. Kan tenke meg det må være utrolig kipt etter å ha lagt så mye tid og krefter ned i bilen. Uansett, får håpe alt ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater å si dette.. men sjangsen for at det er noen som har lest, evt er medlemmer her på bimmers som har tatt delene, er veldig stor.. desverre, folk her nede og som mister deler fra bimmerne sine også, de ligger og her ute på bimmers, hater å si dette folkens men trur vi må være veldig forsiktig med å fortelle hvor bilene våre står:S Lykke til med oppgjøret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...