Gå til innhold

E36 320 coupe projekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror knapt det jeg leser! Holdt på å sende brødskiva rett ut av kjeften! :shock: ER DET MULIG? HELT vilt..har ikke ord, bare helt paff. Det skal jo IKKE gå ann, 2 (2!!) ganger! :o

Nå er det vel liten sjans for at de kommer igjen en 3 gang!

Eneste som funker er å overnatte i garasjen med Mp5n. Slike folk gir seg ikke før de har ubruklige kneskåler!

Jeg er temmelig sikker på at jeg hadde flippa totalt hvis det hadde skjedd meg.. litt av hvert som streifer gjennom en da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten ikke tro det er mulig. Dette er definitivt det værste jeg har hørt. Har hørt om mye frekt før, men dette tar kaka. Håper de skyldige blir tatt og hengt! Skal uansett si i fra hvis mistenkelige deler dukker opp for salg her borte. Som nevt tidligere, burde du laget en egen tråd rundt dette, både på bimmers og bmwccn, slik at flere kan være på utkikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dessverre mye tyveri av bmw deler her på sørlandet.... er bare å holde øynene oppe, er man heldig finner man de, eller evt noen av delene på noen andre biler i byen.........var jo godt du hadde fått forsikra den iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk igjennom hele tråden din, kan ikke fatte at dette er mulig!!

Føler virkelig med deg :cry:

Men kjenner at jeg blir mektig sint å :gunfire:

Kanskje du bør sjekke ut noen her på bimmers, som har fulgt deg tett og har posta ganske ofte(hver dag etter at noe har skjedd f.eks)

Garasjen skulle vel ha hatt alarm og en pitbull til stedet enda.

Her i nord-norge er det ikke mye slikt, så kanskje man holder seg her.

Håper virkelig det ordner seg for deg :D og du får starte et nytt prosjekt, men for all del, ikke post den her, du ser jo kor frekke folk kan være, null respekt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e det mulig:-(Begynner og å mistenke at det e noen her på bimmers som har vært og forsynt seg.Trur alle skal ha åpne øyner og følle m ka som blir solgt og hvordan folk spør om tråden sin..

E lattelig at folk e så lang fingeratt.Dem sku vært hengt ette fanten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...