wheelman Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 men hvor lang tid tar det før det herder? man må vel ha noe som klemmer skjørtet intil mens det tørker da? kan man bare skru inn noen skruer i tørkeperioden og skru dem ut og sparke hullet igjen når det har tørket?
Kenny_ Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Sikaflexen må få tørke iallefall med i 12 timer. Lurer på om de på AST performance anbefaler 24timer. Med press på ja. Finnes mange lure løsninger. Tror du får kjøpt noe greier på biltema nå.. Med sugekopp som man trykker fast på døren.. Om dette funker vet jeg ikke. Eller så får du parke nær en vegg. Bruke planker og annet drit du finner. Bruk noen gamle tøyfiller så du ikke lager dype riper. Ang de skruene ville jeg bare latt de stå i hele tiden. Om de er nødvendig vet jeg ikke. Hvis du syntes det er stygt så er det bare å håpe på at det går uten
wheelman Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Er det vanskelig å ta ut frontrute? er denne limt eller festet i list?
Christer Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 lim det med sika og bare holde det fast med en brei maskerings tape, det holder i masse vis, gjorde det på min som jeg hadde rieger infinti skjørter på og kan love deg jeg slet med å få dem av igjen bare husk å legg en god fuge langs toppen av hele skjørtens lengde og gjerne 3 STORE klatter langs kanalen. da holder det
Christer Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Er det vanskelig å ta ut frontrute?er denne limt eller festet i list? sitter list rundt, men ruta er limt, den må `skjæres ` ut.
wheelman Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 lim det med sika og bare holde det fast med en brei maskerings tape, det holder i masse vis, gjorde det på min som jeg hadde rieger infinti skjørter på og kan love deg jeg slet med å få dem av igjen bare husk å legg en god fuge langs toppen av hele skjørtens lengde og gjerne 3 STORE klatter langs kanalen. da holder det ok takk! får de nye skjørtene løpet av uka, sa prøver igjen da:)
wheelman Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 fikk skjørtene i dag! veldig mye bede kvalitet på dette settet jeg fikk nå som erstatning! bestilte, bakrutesenker, elektriske m3 speil, cupvings bak og foran og GT leppe til fronfanger. håper jeg kan få gjort en del nå så den kan lakkeres om to uker ca:)
wheelman Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 nå har jeg montert skjørtene med teroson, og dradd en god fuge på toppen langs kanten... MEN, det er nå to døgn siden, bilen har stått inne, men allikevel så er den ikke hard? den er litt flexibel... skal det være slik? hvordan ska jeg få pusset ned det overflødige? henger sparkel på dette? jeg blir vel nødt til å gjøre det, viss jeg skal lakkere over?
Christer Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 skal være litt flex i det... kutt vekk det overflødige med barberblad elns... og nei sparkel henger ikke noe bra på dette
wheelman Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 Fikk bakrutesenker, speil, underleppa og cupvingene i dag:)
John H Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Bra prosjekt du har..kommer til å bli pen denne..men..har du valset hjulbuene bak? eller bare sparklet?
Kenny_ Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 Når blir det lakking da? Du rakk vel ikke den timen du først hadde pga skjørtene ?
ollilur Skrevet September 8, 2006 Skrevet September 8, 2006 fint prosejkt:) skal du gjøre noe med lyktene på bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå