jani Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 detta kommer til å bli en fin bil:) gleder meg til å se den ferdig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 det har vært masse forsinkelser:) men nå har bilen vært hos lakkerer i nesten tre uker, hele bilen er gått over og den er ufattelig strøken! skal i boksen i kveld, morgen så håper jeg kan legge ut bilder i morgen kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Endelig! var oppe å tok bilder når han lakkerte i dag, her er bilen mens han holder på å legge de blå feltene, mangler noen strøk til og klarlakk, den er litt matt på bilde da:) klarlakk med grønn perlemor kom på ikveld... henter den i morra! er utrolig fornøyd, syns det ble drit bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 fet lakk... knips noen bilder når du har fått bilen tilbake også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 da var den hjemme... bildene er litt mørke kommer sikkert noen bedre etter hvert:) er sinnsykt fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Syns det sorte gikk for fort nedover på sidene av bilen. Kunne gjerne ha latt den gå litt lengre bakover bilen før den var helt nede. Men for all del: Fin lakk Gleder meg til å se denna ferdig! Har tittet litt innom tråden nå og da, å alt i alt kan jeg vel trygt si at du har gjort en flott jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 er sinnsykt fornøyd med resultatet Er jo det som er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 ja vet, men så kommer poenget med at jeg beholdt orginal lakken. for å ungå å lakke inni dører og over alt... derfor ville jeg at den ikke skulle gå over døra i bakant, for da hadde man sett støvet og forskjellen inni døra der:) men jeg syns det er kult! skiller seg ut hvertfall... men må jo se hele bilen, skal ta noen bilder i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 blir dritrå dinna! likte jekli gått felgane du skal ha på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 meget pent:D dette blir saker... rekner med jeg ser deg kjøre rundt neste gang jeg er i kr.sand da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ble jo bra dette Thomas På en måte må det være digg å ha nylakkert, på en annen måte ikke Vedder på du får helt panikk hver gang du hører litt steinsprut Rutinekontroll av bilen etter hver rånetur osv Hehe, ble kjempe bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Christer: hehe kommer ann på når du er her:P bilen er vel ikke på veien før etter jul:) Mauro: takk:) ja får panikk vær gang jeg går fra bilen:P hehe er en vond følelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Tok ordenlige bilder idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 bled en tøff bil, håper du putter på no andre skjørter eller noe annet som rigger likt. Og jeg pleier ikke å lakke en bil med front og grill på.. ikke bra,, vill flasse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Likte lakken jævlig godt! Småfrekt Dette blir knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå