Mauro Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Nydelig bil Namm! Får jeg spørre om hvor man får kjøpt den leppa, å pris ? Speilene i chrome hadde vært hakket fetere, men smaken er som baken Herlig kjøretøy ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Rett og slett en fantastisk nydelig bil. Hadde samme farge på min tidligere e36 jeg også. Og nå i sommer ble savnet for stort etter den fargen at jeg like så godt lakkerte cabben i samme farga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 lekker bil dette... synd at bakhjulet forsvinner under hjulbuen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 lekker bil dette... synd at bakhjulet forsvinner under hjulbuen...synd? det er penere det enn at den stikker på utsiden av skjermen. syns den bilen der er helt perfekt skulle bare bytta stoler i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 dette må være den peneste e36 på forumet her.. Dæven den er clean! Alle rette styling delene og en motor som faktisk drar! Hvilken rødfarge er det på bilen din?, var utrolig fin! Dersom du skal selge bilen, hva vil du regne med å ta for den hvis jeg kan spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 Nydelig bil Namm!Får jeg spørre om hvor man får kjøpt den leppa, å pris ? Speilene i chrome hadde vært hakket fetere, men smaken er som baken Herlig kjøretøy ihvertfall! Blir for mye bling bling med kromspeil Takker, kjøpte den hos http://www.motortechnik.no/. Tror jeg gav rett over 2000 for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 dette må være den peneste e36 på forumet her.. Dæven den er clean! Alle rette styling delene og en motor som faktisk drar! Hvilken rødfarge er det på bilen din?, var utrolig fin! Dersom du skal selge bilen, hva vil du regne med å ta for den hvis jeg kan spørre? Vanskelig og sette pris på noe sånt men mellom 150 og 200 000 en plass Tror faktiskt jeg har kvitteringer for 100 000 bare på oppgraderinger de siste to årene.. Fargen er Calypsorot, orginal bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Pen bil, bare synd den er så kjedelig innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Meget,meget pen E36!! Er egentlig ikke så fan av E36 etter å sett ALT for mange bling,bling styla E36er men dette fikk fikk meg til å skifte litt mening Utrolig fin og gjennomført bil!! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 til dere som lurte. Litt Jeg har FK angel eyes og blink. Veldig fornøyd med dem. Lyser bedre en InPro også går ringene riktig vei. (Hella lampene står jo opp ned og er jo ganske små) Og det er ganske bra lys i dem. Bilen er senket med kobra fjærer og dempere. (dempere er produsert av koni eller kw, husker ikke helt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 MEGET pen E36 ja Akuratt som jeg ville hatt den selv faktisk.Fikk nesten litt lyst på den.. Lyst på E39?? hehe.... E39 med M5 stylingen er bare nydelig, men må ha meg noe billigere nå, men du kan jo bare kjøpe den og selge e39en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Bor du på sørlandet? Jeg så bilen din i dag ved rundkjøringen ut fra veien som går mot hamresanden. Vet ikke om du la merke til en blå/grå bimmer med veldig skittne felger ? Tror du så meg, siden du ga litt på så dumpventilen fikk kost seg, og ja, det var kos med litt show off... Det må ha vært din bil... Er vel ikke så mange e36 i den fargen med m3 speil, turbo og den råe carbon leppa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Har vel egentlig aldri hatt sansen for burgunder biler generelt. Men denne er smekker. Alt riktig optikk og ikke minst motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Bor du på sørlandet? Jeg så bilen din i dag ved rundkjøringen ut fra veien som går mot hamresanden. Vet ikke om du la merke til en blå/grå bimmer med veldig skittne felger ? Tror du så meg, siden du ga litt på så dumpventilen fikk kost seg, og ja, det var kos med litt show off... Det må ha vært din bil... Er vel ikke så mange e36 i den fargen med m3 speil, turbo og den råe carbon leppa ? Stemmer det. Hehe. Så deg ja Fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Er et utrolig nydelig eksemplar av e36 dette! Synd du skal selge da :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå