Gå til innhold

Et par sommerbilder av turbo bilen.. :)

prebols
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette må være den peneste e36 på forumet her.. Dæven den er clean! Alle rette styling delene og en motor som faktisk drar! Hvilken rødfarge er det på bilen din?, var utrolig fin! Dersom du skal selge bilen, hva vil du regne med å ta for den hvis jeg kan spørre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må være den peneste e36 på forumet her.. Dæven den er clean! Alle rette styling delene og en motor som faktisk drar! Hvilken rødfarge er det på bilen din?, var utrolig fin! Dersom du skal selge bilen, hva vil du regne med å ta for den hvis jeg kan spørre? :)

Vanskelig og sette pris på noe sånt men mellom 150 og 200 000 en plass :wink:

Tror faktiskt jeg har kvitteringer for 100 000 bare på oppgraderinger de siste to årene..

Fargen er Calypsorot, orginal bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som lurte. Litt Jeg har FK angel eyes og blink. Veldig fornøyd med dem. Lyser bedre en InPro også går ringene riktig vei. (Hella lampene står jo opp ned og er jo ganske små) Og det er ganske bra lys i dem. Bilen er senket med kobra fjærer og dempere. (dempere er produsert av koni eller kw, husker ikke helt) :)

0605_03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEGET pen E36 ja :shock: Akuratt som jeg ville hatt den selv faktisk.

Fikk nesten litt lyst på den.. Lyst på E39?? :wink: hehe....

E39 med M5 stylingen er bare nydelig, men må ha meg noe billigere nå, men du kan jo bare kjøpe den og selge e39en din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bor du på sørlandet? Jeg så bilen din i dag ved rundkjøringen ut fra veien som går mot hamresanden. :D Vet ikke om du la merke til en blå/grå bimmer med veldig skittne felger ? :P

Tror du så meg, siden du ga litt på så dumpventilen fikk kost seg, og ja, det var kos med litt show off... :D

Det må ha vært din bil... Er vel ikke så mange e36 i den fargen med m3 speil, turbo og den råe carbon leppa ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du på sørlandet? Jeg så bilen din i dag ved rundkjøringen ut fra veien som går mot hamresanden. :D Vet ikke om du la merke til en blå/grå bimmer med veldig skittne felger ? :P

Tror du så meg, siden du ga litt på så dumpventilen fikk kost seg, og ja, det var kos med litt show off... :D

Det må ha vært din bil... Er vel ikke så mange e36 i den fargen med m3 speil, turbo og den råe carbon leppa ? :D

Stemmer det. Hehe. Så deg ja :) Fin bil du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...