Gå til innhold

Min 2002 320Ci Coupè M-Sport (solgt)

Andycam
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg jaggu blitt BMW eier og koser meg med min topasblå 2002 320Ci Coupè med M-tech understell, interiør og styling. Bilen er god å kjøre og ser knallfin ut! Enkelte her har kanskje sett meg før på andre forum og jeg har nå, i alle fall delvis, konvertert fra Alfa Romeo. Livet er for kort til å låse seg til et merke. ;)

Men i år skal jeg i allefall speide i spenning ut vinduet utover høsten etter den første snøen med fingeren på DSC knappen. ;)

Nok pjatt, jeg får vel plage dere med et par bilder av nyervervelsen også:

IMG_8428.jpg

IMG_8439.jpg

IMG_8446.jpg

IMG_8449.jpg

Kan sikkert plage dere med flere bilder etterhvert hvis ikke dette var nok. ;)

Planer for bilen er foreløpig å bytte cd-spilleren i en annen spiller som jeg har liggende. Med min peiling blir det litt av et prosjekt. Mulig jeg til og med må ha hjelp! :lol: Ellers er planene egentlig bare å holde den i god stand. Beholder 17" felg for å holde bilen mest mulig som et kjøreverktøy. Mye dårlige veier her på vestlandet og etter å ha tatt et hjullager og bulket noen felger på min forrige bil med 18", så er det nok best å bare holde seg til 17" (som har funket fint før!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for kommentarer! :)

Dr_S: Måtte bla opp litt over 300k. Kjøpt fra merkeforhandler i Tyskland og bilen er helt 100% strøken! Den ser faktisk helt ny ut. Har ikke fått tatt noe bra bilde av interiøret, men her er i alle fall et:

aIMG_8362.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var meget pent AndySix! Bilen har jo alt alle de riktige tingene, M3-leppa på luka, M-tech kittet, fine felger, veldig lekkert interiør, hvite blinkere rundt om... (hvis det ikke er du som har gjort dette da?)... og iom. at det er en 2002 så har den vil til og med 2.2-literen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R A: Skulle gjerne beholdt den orginale spilleren, for den virker ganske bra. Men jeg vil ha AUX-inngang slik at jeg kan koble på mobilen som jeg bruker som mp3-spiller på langturer. Selv om hvem trenger egentlig stereoanlegg når man har rekkeseks. :wink:

Gunnar: Har ikke touchet noe på bilen, så den kom med alt orginalt ja. Og det er 2.2-literen som jeg må si meg meget imponert over. Den trekker uansett hvilket gir jeg er i og i det man passerer 3000 rpm, så kommer godlyden! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...