Hylland Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Mamma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Du syke mann! Noen som har en video av en punktering under ei sånn kjøring eller??!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Må ha tunga rett i kjeften for å kjøre slik ja.... Så ikke akkurat ut som om det var vektlagt så mye på sikkerheten heller. Kan fort bli juletrepynt av slik kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Ser nesten ut som at han skal nå ei ferge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Grusomt med downforce hjelper, Twin-Turbo. Dette ligner bakkeløp, som er tidligere vist med Norma-bilen og M3'en med Judd-motor. Jeg synes faktisk F1-gutta er noen pyser i forhold til gjengen her. Jeg mener også at WRC-sjåfører går utenpå F1-sjåfører. Ikke at F1 er for bestemødre, men sikkerhetsregler har polstrert sporten totalt.Mine tanker går samtidig til etterlatte av avdøde under Nærbø Motorfestival i dag. Kondolanser! Man kan egentlig aldri være for sikker - men slik er livet... Denne uttalelsen støtter jeg 100%... dagens F1 er ikke spesielt interessant... det var bedre før da bl.a James Hunt var den store helten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Mine tanker går samtidig til etterlatte av avdøde under Nærbø Motorfestival i dag. Kondolanser!Man kan egentlig aldri være for sikker - men slik er livet... .. men "det verste" her er jo at 16-åringen som omkom er sønnen til baneansvarlig og primus motor bak Nærbøfestivalen. Bekjent av min far. Utrolig trist at det skulle ende slik. Spørs om ikke dette er slutten for Nærbøfestivalen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå