Hylland Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Hadde ho gjort det der med min bil, så hadde eg aldri vært utro!!! Hehhe
Fredrik Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Ho såg jo nesten litt fin ut.Skulle vert straffe pult for den handlingen der. Hva ligger i begrepet "straffepult" ?...
oddis Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Ho såg jo nesten litt fin ut.Skulle vert straffe pult for den handlingen der. Hva ligger i begrepet "straffepult" ?... Høres ut som et "mildt" ord for voldtekt.. Ang bilen så var det ikke rent så ille, tatt i betraktning den stakkaren som hadde fått 7L maling helt inn over sitt røde skinninteriør i en E46 M3 (?) Fare for at jeg hadde blitt voldsdømt hadde noen gjort sånn med bilen min
Håvard ///M3 Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Han fikk vel som fortjent vel.. Jeg synes ikke synd på han hvertfall. Det der hadde ikke vært noe problem om han hadde gjort det på riktig måte fra starten av.
Raven Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 syns nesten det så litt fake ut jeg... men har hørt om tilfeller som ikke er fake. I ekstreme tilfeller kan å gå løs på bilen til en fyr være det mest effektive punktet du kan treffe for at hevnen synker inn.
Håvard ///M3 Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Den er jeg nok enig med deg i! Det sies at bil bare er en ting,men noe slikt sviiir uansett!
c_ellef Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Hadde han hatt en Toyota så hadde dette neppe skjedd, da hadde hun tatt aggresjonen utover noe annet. Vi BMW-eiere er veldig flinke til å vise hvor mye vi bryr oss om bilen vår, dermed vet dama at å skade BMW`en er værre for oss enn et skikkelig ballespark!
|Andreas| Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Ang bilen så var det ikke rent så ille, tatt i betraktning den stakkaren som hadde fått 7L maling helt inn over sitt røde skinninteriør i en E46 M3 (?) Den m3'n du nevner så helt jævlig ut.
Fredrik Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Hadde han hatt en Toyota så hadde dette neppe skjedd, da hadde hun tatt aggresjonen utover noe annet. Vi BMW-eiere er veldig flinke til å vise hvor mye vi bryr oss om bilen vår, dermed vet dama at å skade BMW`en er værre for oss enn et skikkelig ballespark! Hmmm... jeg er sånn rimelig interessert i BMW og fremkomstmidler i alminnelighet, men jeg hadde nok foretrukket å unngå et ballespark... bilen er tross alt en ting som kan erstattes...
Steffan C Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Hu vet nok at bilen hans betyr litt, siden det går ut over den . Godt det bare er lakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå