Hakon Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 er vel kjipt å sende noen i rullestol med førerkort også forsåvidt...?er ikke lappen i orden så blir det vel i tilfelle regresskrav fra forsikringsselskapet og er ikke forsikringa heller i orden så blir det vel å dekke hele skadeerstatningen av egen lomme. og det kan dreie seg om milionbeløp ved alvorlige ulykker men hvor ofte er det offer og pårørende ser noe til de pengene ? ikke ofte nei... desverre.. (Dette i de tilfeller hvor man må betale av egen lomme)
336mik Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Syns vel nesten at politiet burde bruke ressurser på andre ting enn sånt piss men. En bil er jo ikke så vanskelig å få tak i. Og til alle dere som har blitt frastjælt noe,hva sa politiet da?Vi har ikke ressurser sa dem. Dem har det faen meg altfor travelt med å plage billister.
Øystein E30 M3 Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Syns vel nesten at politiet burde bruke ressurser på andre ting enn sånt piss men.En bil er jo ikke så vanskelig å få tak i. Og til alle dere som har blitt frastjælt noe,hva sa politiet da?Vi har ikke ressurser sa dem. Dem har det faen meg altfor travelt med å plage billister. Vell jeg er forsåvidt enig med deg,men for å si det slik,hadde folk ventet til de hadde lov å kjøre bil så hadde politiet sluppet å bruke resurser på sånt,så kunne de tatt f.eks biltyver isteden
Saltkjelen Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Siden politiet mangler både midler og resurser blir det slik desverre.. Politiet i Norge får så lite midler av de som styrer dette landet..
RWDF Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Dem har det faen meg altfor travelt med å plage billister. Ja, stakkars fyr, han brøt jo bare loven.
336mik Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Vell jeg er forsåvidt enig med deg,men for å si det slik,hadde folk ventet til de hadde lov å kjøre bil så hadde politiet sluppet å bruke resurser på sånt,så kunne de tatt f.eks biltyver isteden Har hatt lov til å kjøre bil i 8 år nå jeg,men like fordømt kommer de tullinga for å spørre meg om jeg har førerkort. De vet at jeg har det,og hvis jeg ikke har det,så vet de det ihvertfall.Forbanna etat hele greia. Kan med hånden på hjertet si at politiet har aldri gjort noe bra for meg,bare skapt en hel haug med problemer i form av at det faktisk tar tid når dem "bare" skal stoppe meg for å spørre om jeg har lappen.
336mik Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Dem har det faen meg altfor travelt med å plage billister. Ja, stakkars fyr, han brøt jo bare loven. Men jeg har faktisk blitt stoppet altfor mange ganger uten at jeg har gjort noe galt,og har hatt førerkortet. Skal ikke falle så lavt at jeg kaller deg noe,men har faen meg lyst!
Saltkjelen Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Jeg har blitt stoppet flere ganger jeg også, hva er problemet? Har du ikke noe å skjule er det vel heller ingen problem å bli stoppet?
Øystein E30 M3 Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Mye hissige folk på forumet idag føler jeg Mange som ikke fikk napp på byn igår eller?
336mik Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Jeg har blitt stoppet flere ganger jeg også, hva er problemet? Har du ikke noe å skjule er det vel heller ingen problem å bli stoppet? Men hva når dem på død og liv skal stoppe deg opptil 8 ganger i uka?Sånne ting tar tid,og jeg har ingen interesse av å prate med dem. Det er rett og slett trakasering. Og man blir ganske provosert når det aldri er noe å hente hos de svina. Liker heller ikke at de juger for å fremme sin egen sak. Og det forbanna rettsvesentet som er "blindt"?De er jo faen ikke bedre de,de står på politiet sin side uansett. Også har vi SEFO da...Huff,jeg vet ikke hvor jeg skal begynne,men det sier seg selv at når politiet etterforsker politiet sine lovbrudd,så er det ikke akkurat mange som blir dømt.
Saltkjelen Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Høres drøyt ut å bli stoppet ÅTTE ganger i uka. Hvis du er imøtekommende og hyggelig, skal du se at du kommer deg ganske så fort ifra igjen..
RWDF Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Dem har det faen meg altfor travelt med å plage billister. Ja, stakkars fyr, han brøt jo bare loven. Men jeg har faktisk blitt stoppet altfor mange ganger uten at jeg har gjort noe galt,og har hatt førerkortet. Skal ikke falle så lavt at jeg kaller deg noe,men har faen meg lyst! Du kunne ha skrevet den setningen i en annen sammenheng, og jeg hadde vært enig med deg, men i denne sammenhengen, når det handler som en fyr som kjører uten lappen, blir det for dumt!
336mik Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Du kunne ha skrevet den setningen i en annen sammenheng, og jeg hadde vært enig med deg, men i denne sammenhengen, når det handler som en fyr som kjører uten lappen, blir det for dumt! Jeg har for tiden ikke førerkort,og derfor så kjører jeg heller ikke bil. Sier ikke at det er noe særlig lurt å kjøre uten lappen,men hvordan kan politiet ta seg lov til å ta bilen hans?Må vel ha rettens kjennelse for å kunne gjøre noe sånt.Dvs at hvis de har rettens kjennelse,så er det ikke første gang han har blitt tatt for å kjøre uten lappen. Dessuten er jeg hyggelig og imøtekommende når jeg prater med politiet,men det er ikke lett å holde maska når en tulling som står med vognkortet mitt i hånda spør meg fire(4) ganger om åssen årsmodell bilen min er.Forbanna innkompetente tullinger.
sn|per Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 heisann..jeg lurer på hvilken grunn politiet har til å taueinn en bil jeg...jeg kjørte med den, uten lappen...så bare taua de den inn...kan de gjøre slikt???lurer på hva egentelig politiet tenker på jeg...selv om jeg ikke hadde lappen lissom...de kan jo ikke barte ta bilen ..?? Sikker på at det ikke er noen andre grunner til at de tok bilen da? f.eks at de har stoppet deg 10-15 ganger før uten førerkort? Har et søskenbarn som kjørte mye etter at han mistet lappen og han ble stoppet 7-8 ganger uten førerkort, men de tok fortsatt ikke bilen hans.. (selv om de truet med det..og etter det så ble det rolig med kjøringen)
propan Skrevet August 13, 2006 Skrevet August 13, 2006 Tør jeg spørre hvorfor du er uten førerkort 336? Og for alt vi vet kan 323i ha gjort noe mer galt enn "bare" å kjøre uten f.kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå