RWDF Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 http://www.mynheer.co.uk/gallery/bmw.asp Hvordan er det mulig å faktisk LIKE noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Det var gjennomført, men ville aldri kjørt noe sånn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Knalltøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Hehehe, nei jeg sier det igjen, utrolig at folk gidder å bruke hundretusener på å vandalisere biler på den måten... Greit nok at det er en showbil, men det kan ikke være mange brødels promille av jordens befolkning som syns slikt som det der er pent.. Enda var ikke der der det værste jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Absolut ikke min stil, men hvis andre har en glede av det så hvorfor ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Kun for spesielt intereserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Hvordan er det mulig å faktisk LIKE noe sånt? Tja, si det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 noen fortjener juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Den var jo gjennomført stygg, kan en si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Dette må være bilen til Darth Vader.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Ikke den enkleste bilen å lukeparkere det der, fronten stikker jo "monster" langt frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Med det scoopet på panseret har man hvertfall full kontroll på motoren når man er ute å kjører.. Praktisk om vinteren da det sikkert avrimer utsiden av ruta..Men resten av bilen er vel heller lite beregnet på vinterføre.. Kjekt meg stigtrinn i frontfangeren da om man skulle polere panser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 gjennomført stygg til spesielt int kan bare se-for-meg hvor jævlig det er å ha den der på løftebokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Det er bra at folk har forskjellig smak, for da ser bare de fine bilene enda finere ut!!! Og man ville jo blitt lei etterhvert om alle var klin like! Det er nå hvertfall min mening, og at den bilen er fæl er jeg også enig i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordal Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Bilen så jo faktisk jævli ut.. meneeeeeh... Jeg syns faktisk det han hadde gjort med bagasjeluka var litt tøft.. Ikke "clean look'en" men den spoiler alà CSL tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå