compact Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 har sett tidligere at Helge vik har solgt 3 stk M3 og det er vel noen her på forumet som har kjøpt noen va de. noen som vet om han har flere biler å selge??? virket som de var i god stand og hadde en grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Jeg tror tittelen på tråden din er noe missvisende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg tror tittelen på tråden din er noe missvisende.. sorry, helt hjerneteppe jeg nå... noen tips om tittel, så skal jeg endre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Jeg tror tittelen på tråden din er noe missvisende.. sorry, helt hjerneteppe jeg nå... noen tips om tittel, så skal jeg endre Tittelen kan f.eks være "Ønsker å kjøpe E30 M3" og samtidig evt. be en moderator om å flytte tråden til "Ønskes kjøpt" forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Helge driver vel eget firma for ombygging av BMW (E30?). HV motorsport tror jeg det heter, uten at jeg vet for mye om det. Noen som vet noe mer om dette. Hører alltid at han driver eget firma, men aldri noe konkret navn, hjemmeside, adr osv? Personlig ville jeg tro at de mest trygge kjøpene du kan gjøre er gjennom mr. Vik. Bare å ta en titt på litt av kreasjonene han har laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Dette må være noe for deg.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27295 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 prisen var vel noe drøy på denne ja. ideel pris vil vel være rudt 150k kansje?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Legg heller noen tusen ekstra å få en bra en!! Må ikke spare på penga når du skal kjøpe skikkelig bil Men den hvite koster jo lit vell mye viss du så for deg 150k Men tenk hvilken bil du hadde fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 tja.. Den er verdt mere enn 150 hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Det er den nok, men virker som den er brukt godt, når man ser på bildene fra banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 prisen var vel noe drøy på denne ja.ideel pris vil vel være rudt 150k kansje?!?! Prøv å finne en i Tyskland i samme stand og regn ut hva det vil koste å ta den inn til Norge. Tror du vil finne ut at prisen ikke er så ille likevel. Hvis du finner en i Tyskland da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Vurderer å selge min E30 M3: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28305 Må ha en del mer enn 150.000kr men du kan nå ta en titt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Helge driver vel eget firma for ombygging av BMW (E30?). HV motorsport tror jeg det heter, uten at jeg vet for mye om det. Noen som vet noe mer om dette. Hører alltid at han driver eget firma, men aldri noe konkret navn, hjemmeside, adr osv?Personlig ville jeg tro at de mest trygge kjøpene du kan gjøre er gjennom mr. Vik. Bare å ta en titt på litt av kreasjonene han har laget her er hjemmesiden til helge vik: http://www.hvmotorsport.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Den hjemmesiden var jo meget informativ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Super, ass..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå