Gå til innhold

Ønsker å kjøpe E30 M3

compact
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror tittelen på tråden din er noe missvisende..

sorry, helt hjerneteppe jeg nå...

noen tips om tittel, så skal jeg endre :wink:

Tittelen kan f.eks være "Ønsker å kjøpe E30 M3" og samtidig evt. be en moderator om å flytte tråden til "Ønskes kjøpt" forumet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge driver vel eget firma for ombygging av BMW (E30?). HV motorsport tror jeg det heter, uten at jeg vet for mye om det. Noen som vet noe mer om dette. Hører alltid at han driver eget firma, men aldri noe konkret navn, hjemmeside, adr osv?

Personlig ville jeg tro at de mest trygge kjøpene du kan gjøre er gjennom mr. Vik. Bare å ta en titt på litt av kreasjonene han har laget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen var vel noe drøy på denne ja.

ideel pris vil vel være rudt 150k kansje?!?!

Prøv å finne en i Tyskland i samme stand og regn ut hva det vil koste å ta den inn til Norge. Tror du vil finne ut at prisen ikke er så ille likevel. Hvis du finner en i Tyskland da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge driver vel eget firma for ombygging av BMW (E30?). HV motorsport tror jeg det heter, uten at jeg vet for mye om det. Noen som vet noe mer om dette. Hører alltid at han driver eget firma, men aldri noe konkret navn, hjemmeside, adr osv?

Personlig ville jeg tro at de mest trygge kjøpene du kan gjøre er gjennom mr. Vik. Bare å ta en titt på litt av kreasjonene han har laget :D

her er hjemmesiden til helge vik:

http://www.hvmotorsport.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...