Tore Diesel Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Like før ferien var jeg en tur under bilen min for å sjekke opp diverse, før jeg dro på campingtur. Da jeg tok ned ett av dekslene under motoren, fikk jeg faktisk øye på ett egg, på størrelse med ett normalt hønseegg!! Som dere ser på bildet, så lå det fint nede i ett av "kammerne" på isolasjonen, like helt. Hvordan det har havnet der. kan jeg bare spekulere i. Jeg knuste egget også, bare for å se om det var ekte, og det var det visst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Nekter å tro at en høne har krabbet oppi der for å legge egg... Riktig nok er BMW hønemagnet, men dette tar kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Hehe, jeg har liten tro på at det er et hønseegg selv også, men uansett hvilken fugl det tilhører så var det en merkelig plass! Trangt som f... er det også der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Utrolig... jeg har hørt om at folk har fått mus og andre skadedyr opp i motoren, men fugler som legger egg mer eller mindre inne i motorrummet har jeg aldri hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Hadde det ennå vært ett mindre egg, ja da hadde det vært mer begripelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 hahahah Bare å finne frem Maglite'n karer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 begynner å bli noen historeier med BMW og fugler inne hær nå! ikke vært noen fugle historier med noen av mine enda, bortsett fra j drepte en da j kjørte på en en gang..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 hahahah Bare å finne frem Maglite'n karer Eller er dette en fin måte å koke egg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Sykt.. Ang. mus i motoren, husker jeg satt på med fattern hjemmefra og ned til skolen for mangfoldige år siden, da han slo på vindusviskeren kom det susende en mus på toppen av den ene og føyk av bilen.. må ha vært the ride of her/his lifetime.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Sykt.. Ang. mus i motoren, husker jeg satt på med fattern hjemmefra og ned til skolen for mangfoldige år siden, da han slo på vindusviskeren kom det susende en mus på toppen av den ene og føyk av bilen.. må ha vært the ride of her/his lifetime.. Hahaha! Dritbra! Var 2 par store øyne ei stund da tenker jeg!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Det var da ganske utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 det er ikke bare fugl...pass på rundt vifta,der er det både plass og varmt som en katt vil ha det...fant 2 ( ) der i ferie`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Kan det være tidligere eier som har prøvd å tette en kjølevannslekasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Da skal vel egget (les; innholdet av egget) oppi radiatoren og ikke kokes utenfor... Men på en annen side så kunne det jo ha vært et reserve egg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 ganske så merkelig det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå