antiloop Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Høres ut som han har blitt SKIKKELIG PR-kåt.. Virket litt høy på pæra ja men for all del han begynte jo på bar bakke..
Fredrik Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Høres ut som han har blitt SKIKKELIG PR-kåt.. Virket litt høy på pæra ja men for all del han begynte jo på bar bakke.. Et annet poeng er at han nok relativt hurtig kommer til å bli brukt for alt han er verdt politisk i relasjon til at enkelte grupperinger absolut trenger suksesshistorier blandt innvandrere for å markere deres politiske budskap...
aloebiz.net Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Høres ut som han har blitt SKIKKELIG PR-kåt.. Misunnelig..? ;P
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 Misunnelig..? ;P Neida. Det blir bare litt mye av det gode.
haakon Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 personlig driter jeg i rikingene så lenge de ikke tar madonna finta og oppfordrer til å gi til de trengende mens de selv tar ett hopp i pengebingen... bedre med dem (vaske-bakke mener jeg det var) som på spørsmål om det var rettferdig at "fattigfolk" med 7hk bensin påhenger måtte betale avgift,mens han med tusenvis av diesel hk på princessen kjøpte avgiftsfri svarte at nei det skal være likt og dieselprisen betyr null for meg. ikke noe er værre en mangemillionærer/milliardærer som syter om høye skatter og høye avgifter.
Fredrik Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Joda... jeg fikk med meg en heller kry Jeremy Clarkson etter at "The Stig" hadde fortalt Christian Von Königsegg hva som var galt med den første utgaven av CCX. Mitt poeng er imidlertid... som i diskusjonen om Bugatti Veyron... at topphastighet alene ikke er et avgørende moment i historien om superbilene. Hvis det handler om ren akselerasjon kan kanskje en Caparo T1 være tingen... Nå er Caparo T2 klar i kulissene... som med 1100 hestekrefter pr. tonn klarer 0-100 Km/t på 2,5 sekunder. Topphastigheten er over 320 Km/t. Caparo T1 - T2 ser mer eller mindre identisk ut, men har et bedre forhold mellom vekt og hestekrefter.
bmwhans Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 spesiell bil... handler aldri hos den tosken sharif. aldri noe hjelå å få og må stå en time før det er din tur. gretne gubber som er der. møkkasted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå