Gå til innhold

M-merke eller ikke

Superbeetle
 Share

M merke eller ikke?  

68 stemmer

1. 1. M merke eller ikke?

• Ser bra ut det
      8
    • Harry
      61

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så hvis jeg, som kjører en emblemfri M-tech, skulle finne på å sette på et ///M emblem et sted på bilen. Ville det da ha vært heeeeeelt feil, eller helt greit? Ble bare litt nysgjerrig på hva folket her mener. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg, som kjører en emblemfri M-tech, skulle finne på å sette på et ///M emblem et sted på bilen. Ville det da ha vært heeeeeelt feil, eller helt greit? Ble bare litt nysgjerrig på hva folket her mener. :wink:

Har du en BMW med M-Teck så er det helt greit.. ///M viser at du har M-Teck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke etter min mening da dette er orginalt fra fabrikk.

Stemmer.. ///M er orignalt ifra BMW.

Alle BMWer kan leveres med orignalt ///M utstyr.

Setter du på ///M3 merker på den, da blir det litt teit..

Er ikke harry med ///M logo på BMW med ///M-teck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke etter min mening da dette er orginalt fra fabrikk.

Stemmer.. ///M er orignalt ifra BMW.

Alle BMWer kan leveres med orignalt ///M utstyr.

Setter du på ///M3 merker på den, da blir det litt teit..

Er ikke harry med ///M logo på BMW med ///M-teck.

:clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de siste innleggene..Grunnen til at jeg måtte høre litt var at jeg kjøpte m-dørlister fra koed og med i forsendelsen var det lurt seg inn et m-emblem for bakluke. Så jeg vurderer å lime på, men fortsatt ikke sikker..hehe

Har m-lister på siden, dører, girkule, ratt og sportsskinn...... :?

Vi får se..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

værre enn m3 merke på en 316 ja, nå har jeg jammen hørt det og..

og faen så opptatt folk er av hva som er originalt her.. om man har noe m utstyr, så kan da vel folk ha en m bak på bilen, eller i grillen om dem ønsker det..

Har jo ingenting med m3 å gjøre, og dem tror sikkert ikke selv att dem kjører m3..

sett det på du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christopher

Skrevet: Tir Aug 15, 2006 20:12 Tittel:

Får å få en full ///M-tech styling så må du nesten ha dette merket? Harry eller ikke harry. Det er en del av pakken. Men som sagt tidligere teit å like på ///M uten noe m-tech

Er ikke ///M merke bak på min, og det er en original M-tech. Eller missa jeg pointet her nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og faen så opptatt folk er av hva som er originalt her.. om man har noe m utstyr, så kan da vel folk ha en m bak på bilen, eller i grillen om dem ønsker det..

Har jo ingenting med m3 å gjøre, og dem tror sikkert ikke selv att dem kjører m3..

Det er bare harry. Har ingen ting å gjøre med M3. Har noe med at det står for Motorsport noe som blir helt teit på en vanlig familiebil. Er som de gutta som har Ford Motorsport eller Racing øverst i frontruta på en gammel nedrusta sierra med 1,6 liters forgassermotor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christopher

Skrevet: Tir Aug 15, 2006 20:12 Tittel:

Får å få en full ///M-tech styling så må du nesten ha dette merket? Harry eller ikke harry. Det er en del av pakken. Men som sagt tidligere teit å like på ///M uten noe m-tech

Er ikke ///M merke bak på min, og det er en original M-tech. Eller missa jeg pointet her nå?

Kan være jeg tar feil :) Bare lærer meg dette her... ;) Synst uansett ikke noe av dette er harry. Skinnvest er harry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare harry. Har ingen ting å gjøre med M3. Har noe med at det står for Motorsport noe som blir helt teit på en vanlig familiebil. Er som de gutta som har Ford Motorsport eller Racing øverst i frontruta på en gammel nedrusta sierra med 1,6 liters forgassermotor.

Ja, det skal jeg være enig i, pga att det har INGEN sammenheng.. Men har man m utstyr, så syns jeg det er greit.. er det samme som att du kjøper deg ett K/N filter det, og får med K/N klistremerket..

men død over m3 merker, det er vi i allefall enige om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...