vinnipoo Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 dette er min aller første bmw. den kommer på veien i morgen håper jeg. synes den er i ganske ok stand for og være så gammel. litt rust er det jo men det er jo bare og regne med. har fått kjørt den litt og det er en drøm. den sitter seg så sinnsykt når gassen går i bånn, nei dette er en drømme bil for meg. off måtte jo være noe med denne her, har vært på stikkprøve hos biltilsynet i dag, og det var nr før de tok skiltene mine:( men regnet med at verkstedet dekker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ser ut som en MEGET pen E21. Har du flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ikke mange fine av disse igjen nei.. Denne var en av de fine ser det ut for.. Fler bilder takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnipoo Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Ser ut som en MEGET pen E21. Har du flere bilder? har desverre ikke fler bilder enn de som er her nå. men det kommer nok fler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Det lille man ser av bilen ser jo bra ut det, men tror ikke jeg ville satsa lenge på de setetrekka der ifra Netthandelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnipoo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Det lille man ser av bilen ser jo bra ut det, men tror ikke jeg ville satsa lenge på de setetrekka der ifra Netthandelen de kom med bilen har planer om skinn eller noe i den dur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Fin bil... ... For alle som har vokst opp med E21 betyr 323i noe spesielt... bare noe så banalt som doble lykter, "323i" emblemet og dobbel eksos signaliserte den gangen alt hva BMW står for i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Grattis med ny bil såfall Bortsett fra setetrekka (som du selv sier du ikke skal ha) så ser den meget bra og velholdt ut! Hvilken stand er motor i? Gått langt, og svetter den noe? Ser ut som kjempebil dette her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Den så virkelig pen ut! Ta godt vare på'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnipoo Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Grattis med ny bil såfall Bortsett fra setetrekka (som du selv sier du ikke skal ha) så ser den meget bra og velholdt ut! Hvilken stand er motor i? Gått langt, og svetter den noe? Ser ut som kjempebil dette her ja er en del olje som lekker av den. men har kjøpt nye simmer ringer til den:) motoren har gått 216 000 ca. men det er jo så snadder og kjøre at det er helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnipoo Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Den så virkelig pen ut! Ta godt vare på'n det skal jeg, har aldri dillet så mye med en bil før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 hvor er min gamle e21 nå skal tro? noen som vet? den reiste til molde da jeg solgte den. en daytona violett 323i noe spess me de bila, er så heldi at jeg har eid to. en knallrød 320 fra 81 og en (opalgrønn) lilla 82 323i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Den tror jeg befinner seg i Haugesund for øyeblikket. Ble solgt til noen som jeg mener må være Bmw entusuast Mulig "Pedi" her på forumet vet hvem som er eieren nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 høres bra ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå