Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tja går sakte fremover. venter på nye nylonfester til motor og gir og diff. også må jeg se og få bestilt e28 m5 deler snart. får se om en ukes tid så er vel mye gjort håper jeg.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Pratet litt med Rune her om dagen om bytting av bremseskjold og hjulager bak, han sa du hadde byttet dette og ser jo på bildene dine at det stemmer. hehe.

Jeg skulle ha gjort dette på M3`n nå, men lurte litt på åssen denne jobben var? hos meg er egentlige hjulagerene fine men bremseskjoldene er helt rustene og for å få byttet dem må jeg jo ha av navet bak så da har jeg regnet med at lager må byttes. Men åssen er fremgangsmåten og hva gjordet du får å få av lagert og slik? ville vært fint om du hadde hatt tid og gidd til å forklart litt. hehe send gjerne pm om du vil holde det utenfor tråden din..

Takker på forhånd og Ønsker lykketil med nymotor forann denne sesongen ;)

Mvh Terje A S Andersen

Skrevet

liten oppdatering her. skjer ikke mye egentlig.

har bestilt en slik:

g9mjxp8jon346ooxnivy.jpg

også handla jeg denne billig av en kamerat. kinasak 150ccm. morro nok den suns jeg da det er første gangen jeg har prøvd no sånt.

mbtv6dusjg5moxqzs501.jpg

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

hei du. nei er ikke panther. husker ikke helt hva den heter nå jeg men modellen heter explorer veit jeg. er visst honda motor på den. har fått den til og gå som den skal og da er resten bare morro:P hehe

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Blir nok en del skruing på den firhjulingen hvis du skal herje med den, hehe :P

Digger looken med alpinhvit lakk og gule lykter :D

S38b36 topper jo det hele ;)

Skrevet

Gratulerer med 4hjuling da! Skjønte du var litt gira på det har om kvelden.

Kjøpergleden får fritt spillerom på den andre siden av fjorden om dagen skjønner jeg :)

Hilsen Trond

Skrevet
hehe jo takk for det.

får håpe den holder ei lita stønn hvertfall.

mvh

Thorbjørn R

Hehe.. etter i går er det vel liten tvil om at den tåler en del. Den bestod jo til og med en kollisjonstest med glans :)

Skrevet

hehe ja den besto testen med glans den. etter så mye herjing som det var i går. både med 4 hjuling og 518 er det rart politi ikke dukka opp hehe. jeg og rune begynte vel ved 4 tida ca og vi holdt jo på til 11 ca hehe.

fått gjort litt med e30n i dag da. grøvste jobben er gjort. er sånn småtteri igjen nå.

litt bilder:

motorn inne.

jesbhls585cvot1kce2n.jpg

36qqkeajmqws5cqvoghj.jpg

m712pe88le71d3teqjmf.jpg

innsug. nå er det go plass både til varmeapparat tilkoblinga og br. forsterkern.

ndphm9rndq3c717pdw6m.jpg

trangt og fint men det går bra nå. mangler e28 m5 termostathus osv. det får jeg på mandag.

8dfng7so55dcyek6klcu.jpg

nye nylon motorfester. har også på girkassa.

8wo3j9zbuz8oux1ol3gd.jpg

grenrør kollektor.

8hpleneqkob3v7bfhg5t.jpg

panseret går igjen også uten problemer nå.

qu6evpm29jei71x4esw1.jpg

gl5dprul3mdsj1qqh3y1.jpg

det var alt for i dag. får se om jeg ikke får gjort litt i morra også.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
ja stemmer det. har senkeklosser på traversen. 20mm.

mvh

Thorbjørn R

Hvor lav er bunnpanna di da?

Kjører med samme klosser og jeg har vel en 7-8 cm ned fra panna og da har jeg ikke senket så felg og skjerm flukter en gang...

Skrevet

nja er ikke helt sikker enda jeg. har ikke hatt den på hjula enda. men har gjort det slik at den bygger helt oppunder panser for og få bakkeklaring. blir skliplate under på min. kjører du 3.6 du også ell?

mvh

Thorbjørn R

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...