Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe nei skal ikke kjøre til helga. venter til neste helg. må prøve og løse bremse problemet. blei noe spess pedal etter montasjen av brekket. håper det kun er luft. må få felger og dekk oppe og gå også. dessuten er det så langt til våler hehe.(prestasjons angst unskyldninger) hehe

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tenk på all den moroa du ikke får ta del i da Snurrbiss! Bilen er jo klar! Lufte bremser tar vel neppe fire dager! HMMMM.... Ikke bra. Skulle ønske min var like klar som din.

Skrevet

Trond; Vi skulle ikke tatt med henger bak e28`n med litt motordeler/kitt og strips i store mengder? Bare sånn i tilfelle. Ikke at jeg tror det blir nødvendig, men dog.

Skrevet

Rune: Haha.. reine gamle speider'n du. Alltid berett osv :) Godt å høre at du virkelig har troa da!

Thorbjørn: Nytter ikke med teip på gammel 5'r, der er kun metall som gjelder!

Skrevet

:lol: sett på heavy metall på kassett spilleren og kjør på :)

1500 m hjulspinn :P

Så du har fått inn hydraulisk brekk? Står prosedyre for å få lufta det skikkelig på driftworks vet du!

Skrevet

mine går klar av fjerbeinet ja. ikke no stress d. ang bremsene vet jeg ikke. kommmer jo helt ann på hvordan calliperen er bygd opp og feste til den. jeg fikk plass til k-sport 330mm 8 stempla inni felgen. det var da uten at den var montert på bil da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...