thorbis Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 hehe nei skal ikke kjøre til helga. venter til neste helg. må prøve og løse bremse problemet. blei noe spess pedal etter montasjen av brekket. håper det kun er luft. må få felger og dekk oppe og gå også. dessuten er det så langt til våler hehe.(prestasjons angst unskyldninger) hehe
Rune B. Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Tenk på all den moroa du ikke får ta del i da Snurrbiss! Bilen er jo klar! Lufte bremser tar vel neppe fire dager! HMMMM.... Ikke bra. Skulle ønske min var like klar som din.
thorbis Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 skal kose meg med og rustsveise gammal 5r jeg, mens dere missbruker en annen gammal 5r hehe
Rune B. Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Hehe.. Jaja, det kommer meg til gode da hvertfall=) Bare vær litt næye på de hjulbuene..
Trond.S Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Haha.. rustsveising på lørdag og overhaling eller oppretting av annen gammel 5'r på søndag. Sånn går nu dagan
Rune B. Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Trond; Vi skulle ikke tatt med henger bak e28`n med litt motordeler/kitt og strips i store mengder? Bare sånn i tilfelle. Ikke at jeg tror det blir nødvendig, men dog.
thorbis Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 blir bra vettu. kom innom så kan dere få med en skikkelig dyr og fin bilcrossteip hehe
Trond.S Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Rune: Haha.. reine gamle speider'n du. Alltid berett osv Godt å høre at du virkelig har troa da! Thorbjørn: Nytter ikke med teip på gammel 5'r, der er kun metall som gjelder!
thorbis Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 funker det med kjemisk metall da trond hehe
rakett Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 sett på heavy metall på kassett spilleren og kjør på 1500 m hjulspinn Så du har fått inn hydraulisk brekk? Står prosedyre for å få lufta det skikkelig på driftworks vet du!
thorbis Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 det gjør det ja. det visste jeg ikke vettu. da skal det sjekkes straks.
Yngvejos Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Går futurahjulene klar av fjærbeinet uten spacer med et14? Tror du det er plass til 4-stemplede kalipere i dem uten å space for mye?
thorbis Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 mine går klar av fjerbeinet ja. ikke no stress d. ang bremsene vet jeg ikke. kommmer jo helt ann på hvordan calliperen er bygd opp og feste til den. jeg fikk plass til k-sport 330mm 8 stempla inni felgen. det var da uten at den var montert på bil da.
Yngvejos Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 mine går klar av fjerbeinet ja. ikke no stress d. ang bremsene vet jeg ikke. kommmer jo helt ann på hvordan calliperen er bygd opp og feste til den. jeg fikk plass til k-sport 330mm 8 stempla inni felgen. det var da uten at den var montert på bil da. Det høres bra ut. Du har ikke lyst til å skrive ut denn og prøve inni felgen? http://www.massivebrakes.com/files/prof ... 300_21.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå