Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kommer med en liten oppdatering her da. tenkte jeg skulle vente men, sliter litt med motivasjonen om dagen så tenkte jeg kunne dele litt planer her.

planen er og ha bilen klar til sesongen 2012 og bmwccn-cup, samt andre trackdays. skal bygge bilen opp igjen fra bunn, men denne gangen skal den være mer tilregnet rundetider da jeg ikke har råd til denna driftinga igjennom en hel sesong. selvsagt kommer det nok en skrens eller to, men det er da ikke hovedmålet denne gangen.

slik bilen står nå er den helt ribba. bare noen småting som sitter igjen inni. har handlet nytt D2 racing understell (asfaltracing versjon) til e36, da jeg bygger om til 5 bolt. har også bygd om bakstilling til justerbar caster og camber, og alt av foringer er nydreid i alu for og slippe sviktende polyforinger. bilen skal få nytt linnerud wrc bur, sømsveist hele karossen da den har begynt og sprekke noen steder har jeg sett. ellers så er planen om og få den enda litt lavere enn den har vært og fortsatt være kjørbar.

motor og drivlinje har jeg solgt og gått til innkjøp av en 2000 modell s62b50 ,med kasse og alt rundt den. Utvendig blir den også endel annerledes og se til, men dette holder jeg for meg selv enda til bilen begynner og bli mer ferdig.

planen er og begynne til høsten igjen da jeg bygger nytt bad om dagen som tar mye tid og kr.

ett par bilder jeg har tatt av det lille som har skjedd da:

ny bakstilling

ps5wml9mtr7uh56f3pux.jpg

5bolt felg. kommer til og bruke disse med r-dekk. e34 m5. 8+9x17

az7zg66jaztpwwtpy0b7.jpg

rein kaross

vtte187m5jahdr6fh29f.jpg

nye hjertet

iojlmfd2uian1rt6xhxq.jpg

swedfj2pk97nkardpoeh.jpg

mvh

Skrevet

ikke helt sikker på elnettet enda, men mulig den blir sendt til e30.de eller så havner det sprut og vanosblock på den. fortsatt i tenkeboksen ang det. driver og prater med limmet om noen løsninger på forskjellige ting.

Skrevet

Blir bra det da, og skal bli gøy å se hvordan Linderud bygger buret i en E30. :D Når skal du ha den til han ?

Skal du bygge en til "skuddskikker bagvagn" eller kjøre 188 diff og org ellers ?

Skrevet

yngve: ja blir kult og se. har sett en e30 til med linderud bur og det var rimelig gromt kan du si. blir fra tårn til tårn og inn i bakstillingspunktene, med plater mot kaross som du har i e46n. sender bilen til han når badet er ferdig, så regner med det blir litt uttpå høsten engang. (kan IKKE snekkere har jeg finni ut :P ) ang diff så tenkte jeg og kjøre den 90% 188 diffen jeg har nå og se hva den tåler. siden det ikke blir masse kløtsjsparking så regner jeg med den holder lenge.

helge: bare sving innom du. tenkte meg ned en tur om ikke lenge også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...