thorbis Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 liten oppdate her da, skjer litt lite pga mye jobbing om dagen, men har bestilt endel gromdeler som jeg håper blir bra. motorfester fra 300mm for s62 i e30 k-sport 330 kit rundt om med svarte kalippere og raceklosser eibac stabstag kit jb alusvinghjul med 4 puck sinterlamell og tilhørende trykkplate handla også nytt sveise apparat da det gamle takka for seg, så nå er sømsveising av karossen i full gang. når det er gjort er det og få bilen til linderud for skikkelig bur denne gangen. type wrc! go helg!
ehrnst Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Høres gromt ut. Blir fullverdig race nå skjønner jeg
316 Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Pen... Gammel Elverumsbil? Ettersom den er HB-regga !
Bogen. Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Dette høres meget lovende ut Planer om presse også?
thorbis Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Høres gromt ut. Blir fullverdig race nå skjønner jeg ja håper på det det da. prøve meg litt på rundetider tenkte jeg. sladdinga er dyrt og herper så mye av bilen etter en sesong, så tenkte og ha den hel en stund nå. [Planer om presse også? vi får se. er jo fort 50k til det, så blir org til og begynne med hvertfall.
thorbis Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 den svarte handla jeg på gjøvik faktisk. er solgt til kristiansand den nå.
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Pen bil Thorbjørn! Blir helværst med s62 og fullbur!
GeirAndre Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 detta blir bra thorbis! Loooong time no see
thorbis Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 detta blir bra thorbis! Loooong time no see ja håper det. du får svinge innom når du er i nærheten.
GeirAndre Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 handla også nytt sveise apparat da det gamle takka for seg, så nå er sømsveising av karossen i full gang. når det er gjort er det og få bilen til linderud for skikkelig bur denne gangen. type wrc! trodde man skulle sømsveise etter bur er montert så det ikke drar seg så mye?! rett meg om feil
thorbis Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 nja. skal ikke helsveises. da blir bare effekten motsatt. blir larver på 4cm og lite mellomrom så ny larve. kommer ikke til alle plasser etter buret er inne. linnerud sa jeg sku søm sveise føre buret kommer inn hvertfall. har jo erfaring på området han så satser på det. har tilgang til jig så sjekker den opp etter sveising tenker jeg.
GeirAndre Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 jøss til meg sa han at jeg skulle sømsveise etter buret var montert :/
thorbis Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 har skjedd litt i garasjen igjen nå. får ikke gjort så mye da jeg jobber borte, men svinger innom i helgene. har fått e46 m3 buer som skal på bilen så jeg kanskje får på endel breiere r-dekk så det blir noe mer grep. har også montert justerbar bakstilling for og rette opp camber og spissing bak. kjapp måling blei gjort og jeg får ca 7cm bredere hjulhus på vær side. motorfeste som jeg skulle bygge om så jeg fikk på festene fra 300mm, men den org til x5 som er uten motorfeste innbygd var så billig så kjøpte den. (m5 festene selges) motorfestene fra 300mm som fikk seg et lakkstrøk demontert litt rundt på motorn som jeg ikke trenger og er straks klar for prøvemontasje. venter bare på alu svinghjul og sinterlamell. ny 765 trøkkplate og brukte 3.2 bærearmer for og se hvordan hjulet havner med disse arma og treehouse foringene mine. peebee armer blir bestilt så fort jeg har fått testa de jeg har nå så jeg ser at hjulet blir riktig. demontert forstillinga da jeg kun skal bruke traversen og treehouse foringene. ferdig med sømsveis i motorrom og hjulhus foran. inni og under som står igjen. fikk meg en god latter etter jeg demonterte bakstillinga og dro ut drivakslene. begge ser ut til og ha fått litt stryk. har kun knekt 1 stk når s38n satt i. (316 aksler). mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå