thorbis Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 skal bruke vanos jeg. omprogramert org hjerne fra tino på 300mm.de. har hørt om det med svinghjulet jeg også, men er veldig mange som mener motsatt også så jeg sjangser på det. 18.9kg svinghjul er ikke akkurat racespec suns jeg hehe.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Vet ikke hva petter tar for de, jeg fikk de da vi er i samme team og byttet deler i fleng jeg trodde heller ikke det gjorde så mye å space ned, kjører store PEE BEE pakka og e36 hjuloppheng selv og fikk voksen kjeft av PEE BEE da jeg satt på spacerene. det er bare å høre med han hvor mye det har å si,han har mildt sagt greie hjulstilligsgeometri . Datasprut.no har også dashlogger til sprutet som er godkjent for vei, er med lamper for blinklys,lys,lading osv i rulett til alle de andre gromme tingene. Monterte min her om dagen. Den var pooorno
thorbis Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 hehe oki. får høre med han når jeg bestiller armene. jeg fant ikke 3.2 m3 armer på nettsida hans, men er det det du kjører med eller? må ha det og exentriske foringer så hjulet havner rett i hjulhuset.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Er enig i det, var på nippen til å bestille 4 kilos svinghjul til både m5'n og e30'n når jeg fikk streng beskjed om å ikke kjøpe det. Det spant på 6 gir med 7 kilos PEE BEE svinhjul,presse,sprut og e85 i s62 så jeg er egentlig ikke bekymret Han står bare å dreier og freser om dagen så du finner vel ikke alt på nettsiden han, men du trenger ikke eksentriske foringer, M3 offsettet blir bygget inn i brua eller til den geometrien du ønsker. This is the shit
thorbis Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 oki. da ordner det seg nok. blir ikke mye mer effekt på meg, men håper på rundt 500 med toppjobben osv. da går det nok greit med svinghjulet. kommer jo helt ann på utv på diffen også. hva kjørte du på din? org 3.15 m5?
thorbis Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 lenge siden det er blitt gjort no her gitt... har begynt igjen nå, så nå blir det vel bil til våren. handla meg ny bil i vår så har kosa meg med den, samt mye jobbing i alle norges utkanter, mn nå kommer jeg hjem om eftan og får gjort litt. bilen er ferdig slipt under(supermøkkajobb) så har begynt og punkte den opp så den ikke skal sprekke så mye som den hadde gjort etter 3 sesonger med bruk. nye bilen jeg handla i april. citroen DS3 racing med alt utstyr og 207hk. artig liten sak. godt igang med punkting. bilen får bur og nye grenrør i september så da må den være klar under. bare og kjøre på nå. mvh
Trond.S Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Bra det skjer noe fornuftig Bidra med et bilde av unge Thorbis selv i arbeid jeg da:D
thorbis Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 haha, har et av deg også. godt du er sånn pådriver i gjengen og drar late folk ut av sofan trond
thorbis Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 hehehe så det ikke før nå, men joggu har du fått sjokolademage trond
thorbis Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 takktakk. har vært alt for lat og giddalaus, mn hjalp med en gatebiltur og litt masing fra trond. jobber borte 3 dager i uka nå så har langhelger og jobbe på nå, så skal nok ikke bli så lenge mellom hver gang det skjer noe nå.
Trond.S Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Haha.. godt vi ikke ser gærne ut når vi driver på hverfall Bli ferdig med denna vippa di snart nå, skal kjøre neste år jeg også
Hardtop Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Ha! Bare snakk og sjokoladespising på dere Hønsefossgutta. "Kjøre neste år" liksom. Skal kjøre i morra jeg!
thorbis Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 hehe jada masa. er ikke mye igjen. får noen timer nå i helga så kanskje jeg rekker og grunne og lakke den under neste helg. harald: ja vi er flinke til begge deler, mn har trua nå. skal nok få se bakhjula mine intulla i røyk foran deg til sommern hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå