thorbis Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 hmm. får sjekke litt. har du noen bilder av de? de selger ikke dører til non m3 der så jg.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 det ligger litt bilder på tråden min,men kan ta nåken litt mer av dørene i måro jo dei har vanlig e30 dører og.da må du leite litt til på siden
Trond.S Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Ble en trivelig garasjesøndag detta. Greit å se bilen stå vannrett igjen Som den eminente mobilfotografen jeg her legger jeg ved noen bilder av åket. Rimelig ryddig spør du meg. Flott stuk Men alt er ikke bare bra desverre. Unge Thorbjørn snakka så fornuftig om fine orginale baklykter for et års tid siden, en glad tid! Nå snakker han bare tull igjen og sier dette greiene her skal på bilen. Så nå ber jeg om støtte fra dere andre så han pakke disse ned i de mørke pappeskene merket med "90-tallets flaue skapelser" og lar de bli der God natt
BMW E30 325 Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 det bildet der viser jo akkurat hvorfor startec lyktene må stå der. startec og hvit bil er krutt:D ser flott ut dette, venter i spenning på mer.
thorbis Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 er ikke my orginalt igjen her gitt
thorbis Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 da var bilen endelig på egne bein etter 2 år!! i vippa. er noe feil høyde på fjørene bak, men de blir nok bytta. må bare se hvordan den blir med alt inni mangler mye der. montert gruppe A stabstagkit foran og bak, samt fått lagt på dekk. ok høyde foran. 4cm klaring til bakken fra tannstanga. mvh
thorbis Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 handla på koed for ei tid tilbake.
helgeb Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 se her ja , men faen erru driver med oppe så tidlig på morran etter??
thorbis Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 hadde ikke lagt meg enda ve. trur klokka på bimmers klikka.
Rune B. Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Den blei jo skikkelig flott da. sykt mye jobb for lite etter mitt syn, men når det først er gjort ble det jo mektig bra da. Er det 9'' m5 på bildene.? Må prøve å holde deg på asfalten nå da så du ikke vraker køssa med en gang. Hele.
thorbis Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 hehe ja må prøve da. er kun 8" desverre. har ikke 9" enda. alpina er 9.5 og de gikk på kusehåret med 245.40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå