Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Starter å går, men gjennstår i grove trekk å bygge om mellomaksling bygge eksos og fabrikere staget til bkf og litt sånn smådill :)

Fortsatt ikkje gnist ? Min ECU var ikkje fjerna startsperre på, men hadde alikavella gnist og dysene opna nok til att motor gjekk i 2-3 sek. So du er nok inne på noke når det kjem til den triggeren på girkassa !

• 2 weeks later...
Skrevet

jaja da var e30meet over og jeg er storfornøyd med bilen. litt små trøbbel med nybygd bil hører jo med, så sleit litt med no fusking til og begynne med, men den kom seg etter noen runder og dro fint opp sperra etter det :D deretter blåste den ut masse servoolje i motorrommet da det enten kokte eller var for mye på den, den holdt fint 5 heat etter det før tannstanga bestemte seg for og klemme ut all olja igjennom simringen på sjåførsiden :(

fikk også noe kaross skader etter dekket var slutt. Minerva dekk liker ikke for mye varme tydligvis da jeg kom i fint drag igjennom langsvingen på 5 gir og sku utover sletta da det bestemte seg for og eksplodere og rive av fanger, tanklokk og klemme inn bakskjermen 10cm og indre og ytre hjulhus delte seg :D men men, sånt hører med så er bare og finne fram verktøyet og skru og smi litt så er den like fin :)

må få rette en stor takk til Trond Hylle og gutta i e30meet for et knall treff med mye kjøring og lite kø. litt synd med været, men er lite og få gjort med det. kommer garantert på neste treff og treff framover. :D

aesnw6ngiz32zkhd731u.jpg

8pybxod6x0w2ty157ls3.jpg

g2cgnxnrynhdd728lzmx.jpg

wx0wf6d61msg223htoij.jpg

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...