|Andreas| Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 --- Siste oppdatering --- Da har jeg vært på den nyåpnede GS butikken i Oslo og kjøpt inn div. deler til bilen. -Sorte blinkere -LED baklykter med hvite blinkere -AC Schnitzer pedaler Monterte blinkere og pedaler i går og bestemte at jeg måtte ha LED lykter også, så da ble det en ny tur ned Nå er alt montert. Knipsa noen bilder så dere kan se Noen av bildene ble veldig dårlige, men, men... --- Siste oppdatering --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Rått !, Nydelig bil. Hvordan var det med montering av pedaler? skrur du igjennom de org. pedalene eller er det slik at du må stramme med et kryss på baksiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Takk, T.A.S. Jeg tok en drill og borra hull i pedalene. Bremsen var litt vanskelig siden den var i stål. Clutch, gass og fothviler er i plast av noe slag, så de var rimelig lette og borre i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Gotta love that car. Fin bil En bmw må være clean etter mitt syn, men sorte blinkers funka jo det. Kom led-lykter først på CSL'en eller? Kult er det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ja NÅ begynner det å ligne noe Meget fin bil du har |Andreas|!! Liker fronten din, bra at du valgte den og ikkje rieger fronten som de aller fleste velger! Ble tøfft med baklysene også! Du skulle hatt deg en csl trunk..det hadde vært helrått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Takk chriso og John H Er ikke helt sikker på hvilken modell som kom først med LED lyktene, men kult er det Har planer om CSL trunk etterhevert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Pent stylet bil bil Skal se om jeg ser den etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Prøve å planlegge et lokaltreff før vinteren kommer? Hva med grusparkeringen i Lillestrøm ved Big-horn. Denne blir vel ikke brukt ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Kan vi vel. Er ikke helt sikker på hvor den plassen er, men jeg finner nok frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 LED lykter er litt kuult. Hva må man ut med for noe slikt? Enkelt å montere eller? Det var CSL som var først med LED-lykter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Kan vi vel. Er ikke helt sikker på hvor den plassen er, men jeg finner nok frem er etter man kommer ut av rælingstunellen. Mange (jeg) pleier iallefall å parkere der når det er messe på lillestrøm.. Etter man kommer ut fra stasjonen og går til messa går du rett ved siden av en stor grusparkering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg betalte 2990kr for lyktene. Selve lyktene er ikke vanskelige og bytte. Det som var vanskelig var å få av den sorte gummi saken som beskytter lykta, av originallykten og over på LED lykten. Den som sitter i bagsjeromskanten. Hvis du ikke skjønte noe av det kan jeg ta bilde og vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Prøve å planlegge et lokaltreff før vinteren kommer? Hva med grusparkeringen i Lillestrøm ved Big-horn. Denne blir vel ikke brukt ofte? Hadde vært moro Har ikke kommet så langt som jeg hadde håpet med bilen enda men Enten der, Skedsmohallen, bak ved Tybring Gjedde... Mange steder vi sikkert kan stå en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Heelt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Ble bra med de sorte blinklysa synes jeg. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå