Gå til innhold

Min E46 Coupè (Ny look)

Share

Anbefalte innlegg

--- Siste oppdatering --- :)

Da har jeg vært på den nyåpnede GS butikken i Oslo og kjøpt inn div. deler til bilen. :D

-Sorte blinkere

-LED baklykter med hvite blinkere

-AC Schnitzer pedaler

Monterte blinkere og pedaler i går og bestemte at jeg måtte ha LED lykter også, så da ble det en ny tur ned :)

Nå er alt montert. Knipsa noen bilder så dere kan se :P Noen av bildene ble veldig dårlige, men, men...

bimmermods012mh9.jpg

bimmermods014fl6.jpg

bimmermods002ln1.jpg

bimmermods003dh7.jpg

bimmermods019th5.jpg

bimmermods020ym9.jpg

bimmermods021we4.jpg

--- Siste oppdatering --- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja NÅ begynner det å ligne noe :D Meget fin bil du har |Andreas|!! Liker fronten din, bra at du valgte den og ikkje rieger fronten som de aller fleste velger! Ble tøfft med baklysene også! Du skulle hatt deg en csl trunk..det hadde vært helrått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi vel. Er ikke helt sikker på hvor den plassen er, men jeg finner nok frem 8)

er etter man kommer ut av rælingstunellen. Mange (jeg) pleier iallefall å parkere der når det er messe på lillestrøm.. Etter man kommer ut fra stasjonen og går til messa går du rett ved siden av en stor grusparkering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 2990kr for lyktene.

Selve lyktene er ikke vanskelige og bytte. Det som var vanskelig var å få av den sorte gummi saken som beskytter lykta, av originallykten og over på LED lykten. Den som sitter i bagsjeromskanten. Hvis du ikke skjønte noe av det kan jeg ta bilde og vise :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve å planlegge et lokaltreff før vinteren kommer? Hva med grusparkeringen i Lillestrøm ved Big-horn. Denne blir vel ikke brukt ofte?

Hadde vært moro :)

Har ikke kommet så langt som jeg hadde håpet med bilen enda men :roll:

Enten der, Skedsmohallen, bak ved Tybring Gjedde... Mange steder vi sikkert kan stå en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...