|Andreas| Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Takker ///Magnus Prisen på blinklysene var faktisk ikke så ille. Kostet vel 500 for to stk. Når det gjelder passform så viker det som om lykta på høyre side ikke er kromma skikklig, så den stikker 1 mm eller 2 ut der hvor blinkeren skal møte hovedlykta. Men venstre siden er helt perfekt Dette er blinkerne som jeg mener gjør lykta til en helhet med blinkerne. Man får blinkere med sort bakgrunn og klart glass også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Hva er dine da? Sort bakrunn og sort glass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Sort glass, sort bakgrunn og litt chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Den andre utgaven ser sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Åja, de der ja. Da er dine mye penere. Eneste som plager meg med slikt uoriginalt er passformen, men kjøper et par og prøver, beholder de originale uansett. Er jo bare å bytte tilbake. Ang det problemet du nevnte med den der svarte delen på baklykta, hvordan er den festet da? Lim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 GS raner deg jo for penger på de pedalene der. Får de jo for 500kroner ca inkl frakt og det er MED fotstøtte på eBay akkurat de samma Får de også i //M alpina etc. kliss like. Får også pakker med girkule og håndbrekk for hundrelappen ekstra ca. Ville bare si det synes GS tar rått med fortjeneste på disse her. Er vel ikke mye mer originalt enn noe annet regner jeg med. OT: Råtøff bil Clean! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Ang det problemet du nevnte med den der svarte delen på baklykta, hvordan er den festet da? Lim? Den delen er festet med ett eller annet klikk system. Den sorte saken er "klikket" sammen med lykta. Denne originale delen passer heller ikke så godt med den uoriginale lykta. Blir liksom en liten glipe. Tror ikke det er så ille at det gjør noe En annen ting som er litt merkelig med lykta, er når jeg starter og blinker til høyre blinker det fort, men dette forsvinner etter et par blink. Skjønner ikke helt hva det kan være da Det er da, bare høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Var på GS og kjøpte meg like blinklys som deg idag. Drar ut originallykta og prøver å montere den nye, fikler litt frem og tilbake, får den i sporene så, klikk, der knakk den ja. En del av festedriten der knakk... F... tenker jeg, og finner ut at jeg skal prøve å montere den andre iallefall. Tror du ikke akkurat det samme skjedde der da?! Forbanna uoriginale drit. Klikket deretter tilbake de originale uten noe som helst problem. Drar opp der imorgen og reklamerer på dem. Plasten må jo være sprø som kjeks... Har jo hatt ut og inn de originale flere ganger uten problemer. Det som også er noe dritt, er at jeg kjøpte utsillings modellen dems, dvs det var de siste de hadde. Tar vel litt tid før de får dem inn igjen... Butikken virket forøvrig veldig bra, med hyggelig service. Og tror du ikke de hadde hatt innbrudd allerede da? Inngangsdøra lå kostet sammen inne i lokalet der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 kult pedalsett. jeg kjøpte disse. synest de var tøffest! M-Tech pedaler: hvorfor blir bildet så dårlig her?? og så lite når du trykker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Var på GS og kjøpte meg like blinklys som deg idag.Drar ut originallykta og prøver å montere den nye, fikler litt frem og tilbake, får den i sporene så, klikk, der knakk den ja. En del av festedriten der knakk... F... tenker jeg, og finner ut at jeg skal prøve å montere den andre iallefall. Tror du ikke akkurat det samme skjedde der da?! Forbanna uoriginale drit. Klikket deretter tilbake de originale uten noe som helst problem. Drar opp der imorgen og reklamerer på dem. Plasten må jo være sprø som kjeks... Har jo hatt ut og inn de originale flere ganger uten problemer. Det som også er noe dritt, er at jeg kjøpte utsillings modellen dems, dvs det var de siste de hadde. Tar vel litt tid før de får dem inn igjen... Butikken virket forøvrig veldig bra, med hyggelig service. Og tror du ikke de hadde hatt innbrudd allerede da? Inngangsdøra lå kostet sammen inne i lokalet der... Skikklig kjedlig da. Håper du får noen bedre neste gang. Så hvis alt går som det skal, må du legge ut bilder. Tror det blir kjempe bra med sorte blinkere på bilen din btw. Så tror jeg kan klare å fikse det lille problemet jeg har med høyre blinker. Må muligens slipe ned litt plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 kult pedalsett. jeg kjøpte disse. synest de var tøffest! M-Tech pedaler: Må vel nesten si det samme Pedalene er jo helt like bortsett fra logoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Skikklig kjedlig da. Håper du får noen bedre neste gang. Så hvis alt går som det skal, må du legge ut bilder. Tror det blir kjempe bra med sorte blinkere på bilen din btw. Så tror jeg kan klare å fikse det lille problemet jeg har med høyre blinker. Må muligens slipe ned litt plastikk Ja, da var jeg tilbake på GS idag ettersom de hadde fått inn blinklysa igjen. Avtalte sist jeg var der, at vi skulle montere dem der oppe i tilfelle noe gikk galt igjen. Det viser seg at disse har like dårlig passform som det forrige paret, de går rett og slett ikke i lås. Får ikke skøvet dem helt på plass. Surrer å skrur og klør oss i hodene i nesten en time, før vi konkluderer med; De passer ikke. Han skulle kontakte produsenten og fortelle om dette. Det ender med at jeg prøver den andre typen, som vi snakket om litt tidligere i denne tråden. De passet perfekt. Men er ikke helt sikker på om jeg liker dem. Var ikke 100% sikker på dem andre heller egentlig... Men de har veldig god service, det skal de ha. Veldig hyggelig fyr. Her er iallefall et par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 flott bil hvor mye kan du senke før du får problemer over fartsdumper, bratte innkjørsler etc. med den fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Det ender med at jeg prøver den andre typen, som vi snakket om litt tidligere i denne tråden. De passet perfekt.Men er ikke helt sikker på om jeg liker dem. Var ikke 100% sikker på dem andre heller egentlig... Det ble ganske stilig da Er disse også FK, eller et annet merke? Det med at de skal kontakte produsent om saken, vil det da komme nye og bedre blinkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 flott bil hvor mye kan du senke før du får problemer over fartsdumper, bratte innkjørsler etc. med den fangeren? Ikke mye Har noen problemer sånn det er nå Da jeg kjørte rundt med 16" vinter hjul var det ganske ille, men bilen kom seg rundt. Må bare kjøre sagte der veien er litt humpete. Med vinter hjula, var det ca 12cm klaring mellom fanger og bakken. Nå med 18" er det 15cm. Så jeg kan godt senke 3cm, men da blir den über lav med vinter felger igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå