///Magnus Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Disse er av merket Sonar tror jeg. Står Sonar i glasset. Tviler på at kontakten med produsenten fører noen vei igrunn. Men det er jo litt merkelig da. Kan jo ikke ha prøvd dem på en bil selv. For det er jo ikke bilen min som er avviket, de originale og disse som står på nå passer jo perfekt. Du sliter bare på den ene siden? Andre siden sitter som original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Ja, bare den ene siden som ikke passer ordentlig. Den andre sitter perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Dra til GS og be om å få prøve en annen lampe av samme type. Da blir de jo enda mer oppmerksomme på at det er ett eller annet som ikke stemmer. De husker sikkert en med en mørkeblå Coupé som også hadde problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Da skal jeg gjøre det Må nesten høre litt om den baklampa som blinker litt fort også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Mener du at etter du monterte led-lampene så blinker det veldig fort en gang i blandt før det roer seg igjen? Dette gjør det hos meg også etter å ha montert fk automotive led lamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 JA, det er dette jeg mener . Jeg har samme laper som deg, men jeg har bare problemet på høyre side Har du på begge sidene eller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 har i allefall på venstre, mulig litt på høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Nå har jeg fått byttet fra oransje blinklyspærer til chrome farget blinklyspærer. Resultatet ble meget bra Bare den ene siden som er byttet. FØR ETTER Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Det der ble bra! Hjelper faktisk ganske mye å bytte til sølvfargede pærer, gjort det selv også. Ellers må jeg si du har en strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Nydelig, Andreas. Bilen din har rett og slett blitt virkelig lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Takker Det hjalp veldig med nye blinkere ja T.A.S., må si det samme om bilen din. Utrolig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Flott! Ser veldig strøken ut den bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Ble som natt og dag det der Har utrolig mye å si på utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Må nesten høre litt om den baklampa som blinker litt fort også. Mulig bilen må programmeres Ps:kjempefint resultat du fikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 Takker alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå