mnesby Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Det ble lekkert med krom-ringene rundt instrumentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei Lurte bare på åssen du fikk satt kromringene rundt instrumentet? Var det mye jobb? Mvh Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Ble veldig pent med chromeringer rundt instrumentene. Må nesten kjøpe slike selv en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei Lurte bare på åssen du fikk satt kromringene rundt instrumentet? Var det mye jobb? Mvh Even Nei, gikk ganske greit egentlig. Jeg brukte en DIY som jeg fant på e46fanatics.com. Egentlig kunne jeg laget en selv også, og posta den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Hei Lurte bare på åssen du fikk satt kromringene rundt instrumentet? Var det mye jobb? Mvh Even Nei, gikk ganske greit egentlig. Jeg brukte en DIY som jeg fant på e46fanatics.com. Egentlig kunne jeg laget en selv også, og posta den her Det må du ta og gjøre, ingen dum idé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Fin bil moro å se at et "prosjekt" stadig går fremover - stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hei Lurte bare på åssen du fikk satt kromringene rundt instrumentet? Var det mye jobb? Mvh Even Nei, gikk ganske greit egentlig. Jeg brukte en DIY som jeg fant på e46fanatics.com. Egentlig kunne jeg laget en selv også, og posta den her Det må du ta og gjøre, ingen dum idé Her er den DIY'n jeg brukte. Veldig oversiktelig og fin http://www.bmw325i.net/inst_silver_gauge_rgs.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Tusen takk Må få kjøpt kromringer til min også, det er så sinnsykt mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 hvorfor ikke tåkelys? eller gjøre noe med de hull.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Ser du har samme felger som jeg har på femmern.. TSW Kyalami! Noen bilder? Har du 18" du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 Satt godt på femmer'n de antiloop hvorfor ikke tåkelys? eller gjøre noe med de hull.?? Å montere tåkelys i de hullene vil ikke se riktig bra ut . Har tenkt til å lakere sort der inne da, men noe annet vet jeg ikke. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Å montere tåkelys i de hullene vil ikke se riktig bra ut . Har tenkt til å lakere sort der inne da, men noe annet vet jeg ikke. Tips? Bilen din er absolutt an av favorittene mine her inne. Ikke minst pen farge Racing dynamics bruker de hullene til å kjøle bremsene. Kan få sort eller sølv innmat. kansje du kan bruke de på din?? Sjekk www.racing-dynamics.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Bilen din er absolutt an av favorittene mine her inne. Ikke minst pen farge Racing dynamics bruker de hullene til å kjøle bremsene. Kan få sort eller sølv innmat. kansje du kan bruke de på din?? Sjekk www.racing-dynamics.com Takker for det Tror sorte bremse kjølere kunne blitt kult jeg. Men jeg fant ikke helt ut hvordan man bestiller sånne eller hvor mye de koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Satt godt på femmer'n de antiloop hvorfor ikke tåkelys? eller gjøre noe med de hull.?? Å montere tåkelys i de hullene vil ikke se riktig bra ut . Har tenkt til å lakere sort der inne da, men noe annet vet jeg ikke. Tips? Et alternativ er jo å tone/sote tåkelysene så de ikke blir så alt for dominerende inni hullene. Får du ikke feilmelding i display siden du har koblet av tåkelysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Et alternativ er jo å tone/sote tåkelysene så de ikke blir så alt for dominerende inni hullene. Får du ikke feilmelding i display siden du har koblet av tåkelysene? Har aldri hatt tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå