Gå til innhold

Min E46 Coupè (Ny look)

Share

Anbefalte innlegg

Tror sorte bremse kjølere kunne blitt kult jeg. Men jeg fant ikke helt ut hvordan man bestiller sånne eller hvor mye de koster. :oops:

Kontakt Michael.Weber@racing-dynamics.net. Snakker engelsk han, holder til i Tyskland, Aachen.

Skal nedover dit slutten av Mars for å få montert krengningsstabiisatorer og "domstrebe". Kan evt hente de bremsedelene hvis du vil for deg. Bare send PM evt. Skal få testet utstyret på Ringen i samme slengen. :whoa: Ligger like ved.

LV_1969946100_Installed.jpg

Mye pent utstyr de lager, virker proffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Var du ved rundkjøringa ved Ahus 8.30 i dag??

Nei, men jeg var i rundkjøringen utenfor Lørenskog VGS 8.00, 9.30, 9.50 og 13.05 :wink: Sto parkert ved helekopter plassen.

Hmm, står mye der du eller? Parkeringsplassen til Lørenskog VGS en fin plass å bruke når man har en Lightning til rådighet.. :-$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du ved rundkjøringa ved Ahus 8.30 i dag??

Nei, men jeg var i rundkjøringen utenfor Lørenskog VGS 8.00, 9.30, 9.50 og 13.05 :wink: Sto parkert ved helekopter plassen.

Hmm, står mye der du eller? Parkeringsplassen til Lørenskog VGS en fin plass å bruke når man har en Lightning til rådighet.. :-$

Hehe, det kan jeg tenke meg 8)

Står parkert på Lørenskog VGS hver mandag til fredag. Lengst inn på plassen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Racing dynamics bruker de hullene til å kjøle bremsene. Kan få sort eller sølv innmat. kansje du kan bruke de på din??

Da har jeg sendt en mail til Racing Dynamics. Det ser ut til at mine hull er for store for disse R50 Tornado V8 air intakes som de heter 8). Fikk dette svaret ang. størrelsen:

It seems, that the openings of your RIEGER front bumper are too large for our air intakes.

The dimensions of our air intakes are approx. 10,6 x 9,80 cm.

De var ikke så altfor små, mulig jeg skal vurdere det nærmere hvis jeg får en pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...