Quattrokiller Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Tror sorte bremse kjølere kunne blitt kult jeg. Men jeg fant ikke helt ut hvordan man bestiller sånne eller hvor mye de koster. Kontakt Michael.Weber@racing-dynamics.net. Snakker engelsk han, holder til i Tyskland, Aachen. Skal nedover dit slutten av Mars for å få montert krengningsstabiisatorer og "domstrebe". Kan evt hente de bremsedelene hvis du vil for deg. Bare send PM evt. Skal få testet utstyret på Ringen i samme slengen. :whoa: Ligger like ved. Mye pent utstyr de lager, virker proffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ja, mye av stylingen ser også ganske stilig ut. Skal sende han en mail ang. bremsegreiene. Så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Var du ved rundkjøringa ved Ahus 8.30 i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Var du ved rundkjøringa ved Ahus 8.30 i dag?? Nei, men jeg var i rundkjøringen utenfor Lørenskog VGS 8.00, 9.30, 9.50 og 13.05 Sto parkert ved helekopter plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Var du ved rundkjøringa ved Ahus 8.30 i dag?? Nei, men jeg var i rundkjøringen utenfor Lørenskog VGS 8.00, 9.30, 9.50 og 13.05 Sto parkert ved helekopter plassen. Hmm, står mye der du eller? Parkeringsplassen til Lørenskog VGS en fin plass å bruke når man har en Lightning til rådighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Var du ved rundkjøringa ved Ahus 8.30 i dag?? Nei, men jeg var i rundkjøringen utenfor Lørenskog VGS 8.00, 9.30, 9.50 og 13.05 Sto parkert ved helekopter plassen. Hmm, står mye der du eller? Parkeringsplassen til Lørenskog VGS en fin plass å bruke når man har en Lightning til rådighet.. Hehe, det kan jeg tenke meg Står parkert på Lørenskog VGS hver mandag til fredag. Lengst inn på plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Jobber du på Videregående? Har en nevø som går der. Drømmer om en E-46 coupe han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jobber du på Videregående? Har en nevø som går der. Drømmer om en E-46 coupe han. Nei, jobber ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Racing dynamics bruker de hullene til å kjøle bremsene. Kan få sort eller sølv innmat. kansje du kan bruke de på din?? Da har jeg sendt en mail til Racing Dynamics. Det ser ut til at mine hull er for store for disse R50 Tornado V8 air intakes som de heter . Fikk dette svaret ang. størrelsen: It seems, that the openings of your RIEGER front bumper are too large for our air intakes. The dimensions of our air intakes are approx. 10,6 x 9,80 cm. De var ikke så altfor små, mulig jeg skal vurdere det nærmere hvis jeg får en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Fin bil! Har også lyst på E46 coupe i nærmeste fremtid. må bare få E36en strøøøken først:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 20. Juni 2007 Bestilte noen deler av hav, her på forumet, og fikk en stoor pakke. Tror dette kan bli veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Og hva er i pakken? Styling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hehe, nå kan dere lure nå Kan vel si det slik at jeg trenger tips til lakkerer, gjerne en som kan støpe i glassfiber eller lignende materiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Denne saken fulgte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå