Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

detta er da bilen min, en 325ia cupe..har ikke helt fått til det dere med bilder helt før nå.. :lol: hehe.. bmwln5.png

noen planer jg har får bilen. det er soting av rutene uten om front ruta, nye lykter angel eyes og krystall klare bak, effektanlegg er jg ikke helt sikker på hva jg vil ha ,spoiler tentke jg meg infity 2, tak spoiler..

Skrevet

hadde det litt travlet i dag..måtte rekke jobben:) kommer flere som dere kan se på:) har 2 12"audiobhan og panasonic spiller.alpein 6*9. angel eye skal være svarte med blink lys..

hmm..er ikke helt sikker på åssen bak lyktene skal være.. likte krystall.

• 2 weeks later...
Skrevet

Passer på noen biler synes jeg, alt etter hvilke lykter det er, men JEG hadde valgt lyktene som er røde/hvite. Lexus lykter kan brenne for alt jeg bryr meg :) Flere som er enige der eller??

Skrevet
Passer på noen biler synes jeg, alt etter hvilke lykter det er, men JEG hadde valgt lyktene som er røde/hvite. Lexus lykter kan brenne for alt jeg bryr meg :) Flere som er enige der eller??

er vel MANGE som er enige med deg der. men hvite/røde er fint, men litt kjedelig.. Jeg selv har lyst på noe crystal clear i sort/grå eller vanlig sotet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...