jani Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 detta er da bilen min, en 325ia cupe..har ikke helt fått til det dere med bilder helt før nå.. hehe.. noen planer jg har får bilen. det er soting av rutene uten om front ruta, nye lykter angel eyes og krystall klare bak, effektanlegg er jg ikke helt sikker på hva jg vil ha ,spoiler tentke jg meg infity 2, tak spoiler..
Fredrik Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Bildet er dessverre for mørkt og utydelig for å kunne se detaljer, men i utgangspunktet ser bilen ut til å være fin...
AC Schnitzer Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Ser bra ut ja, men som sagt tidligere, du har ikke flere bilder?
Lilla Coupe Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Bra på avstand hverfall Er det skinn og klima anlegg eller Cruise controll? Hvordan musikk anlegg? Blir bra med angel eye men syns du skal ha sotede bak lykter siden bilen er mørk:) http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/3896.jpg De ser mørkere ut når de kommer på bilen
jani Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 hadde det litt travlet i dag..måtte rekke jobben:) kommer flere som dere kan se på har 2 12"audiobhan og panasonic spiller.alpein 6*9. angel eye skal være svarte med blink lys.. hmm..er ikke helt sikker på åssen bak lyktene skal være.. likte krystall.
|Andreas| Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Ser ut som en meget pen E36 Coupe Er felgene 18"?
jani Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 Ser ut som en meget pen E36 Coupe Er felgene 18"? nei, det er 17"
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Ser best ut med sorte lykter bak, gjerne LED, og sorte angel eyes foran. Hadde blitt fett det er jeg redd...min personlige mening ihvertfall
Kjell Z3 Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Fin bil det der, Noen nevnte led-lys, jeg mener nei.
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Passer på noen biler synes jeg, alt etter hvilke lykter det er, men JEG hadde valgt lyktene som er røde/hvite. Lexus lykter kan brenne for alt jeg bryr meg Flere som er enige der eller??
Superbeetle Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Passer på noen biler synes jeg, alt etter hvilke lykter det er, men JEG hadde valgt lyktene som er røde/hvite. Lexus lykter kan brenne for alt jeg bryr meg Flere som er enige der eller?? er vel MANGE som er enige med deg der. men hvite/røde er fint, men litt kjedelig.. Jeg selv har lyst på noe crystal clear i sort/grå eller vanlig sotet..
Hakon Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 sikkert en fin bil, men jeg savner noen klassiske alpina-felger ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå