Gå til innhold

Rå rockford stereo vurderes solgt.

ArildJr
 Share

Anbefalte innlegg

Siden jeg skal ta det helt ut i dbdrag så må jeg endre planene mine litt etter å ha vært en tur på bilradiospesialisten hos mr.stream :twisted:

Vurderer å selge mitt nåværende oppsett.

2 stk rockford fosgate power dvc 12" (nypris 6000 per stk?)

1 stk rockford power 1000.2 forsterker med målebrev på 1536 watt i 2 ohm( nypris 14990.- har kvittering)

2 stk stinger 1 farad kondensatorer (nypris 1500 per stk)

Kasse til 12" fåes med gratis mot henting. frakt blir dyrt da elementene er grisetunge.

nypris 30000.- for alt.. dette TRYKKER!!!!!!!!

Selges 11000.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

subene er 1000 watt RMS.. de er strøkne. forsterkeren og kondisene leveres i esker som nye..

Planen er å kjøpe toppmodellen til pioneer for dbdrag istedet for å bruke 4 av disse som jeg tenkte først.

Skal se om jeg får sveiva gang i kameraet mitt imorra å få bilder ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt utstyret er POWER serien til rockford, må ikke sammenlignes med billigserien til rockford!

Er bortreist på jobb nå fra 23.august - 6 september, vettuge bud kan sendes på

tlf 934 933 00 som SMS evt ring meg fra 19.00 på kvelden og utover natta så har jeg bedre mulighet til å ta telefon.

PM besvares også men jeg har dårlig internett tilgang så er ikke sikkert jeg kan svare hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stk rockford power 1000.2 forsterker med målebrev på 1536 watt i 2 ohm

Fy Faen!!! Etter bildet å bedømme skryter han på seg 2 xtra watt her gutter!!! :twisted:

Neida, men hvor gamle er subbene??? Selger du kun komplett? Kunne godt hatt bare forsterkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry:) Jeg husket feil på de 2 watta :P

Jeg har kjøper på kondensatorene egentlig.. men vil helst ikke selge løst, men dersom alt blir solgt allikevel i deler så kan jeg vurdere å selge løst.

Om de 2 elementene spiller bra i originalkassa til punchene vet jeg ikke, det kan du sikkert finne ut.. Kasse kan jo følge med da, men dog blir frakta rimelig dyr, kan prøve å sende evt med tollpost eller linjegods om det skulle være interresant når jeg kommer hjem. Tror fraktprisen der er rundt 4-500kr maks for kasse med 2x12.. tipper kassa veier mellom 50 - 70 kg med elementer i. Dette er forresten proffbygd kasse med aeroporter og eget kammer til hvert element.

husker ikke dato, er kvittering på forsterkeren på 15000.- hvertfall. Alt er lite brukt og nesten ubrukt (har ligget lagret i et år).

tror alt ble kjøpt på slutten av 2004 så i underkant av 2 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner det at jeg har en Power 851X 4-kanaler i bilen min.

Den ser slik ut...

RFPower851X.jpg

Står ikke PUNCH noen vei på denne, og som du ser er jo finishen andreledes.....

Og bildet du har av din forsterker, det er jo ikke mulig å lese hva som står på logoen i senteret der, pga blitzen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...