Gå til innhold

Senk av E34


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Fattern er keen på å senke E34'en min litt, så derfor lurte jeg på om noen har noe å anbefale? Merke, hvor mange mm osv... Synes Gunnar sin så veldig bra ut, hvor mye har du senket din?(eventuelt noen som vet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSS, Den svarte du tenker på? Den er senket type 50-55/40 eller noe rundt der. Kjempefin høyde synes jeg..

Ja, den som du hadde på bimmers grillingen ;) Synes den så ganske bra ut med tanke på høyde ;) Tror du det funker med 245 bak med 40 senk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, knakk to rustebolter på caliberen( Noen som har caliber til salgs? :P ) Knakk lufte ventilen på den andre caliperen.

Og når jeg endelig skulle bytte dempere og fjærer så rundet jeg en av boltene som satt heeelt dønn fast, så etter å ha startet kl 12 og ferdig kl 19 eller no så har jeg altså ikke kommet noen vei :P hehe ^^ Jeg er dum :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, knakk to rustebolter på caliberen( Noen som har caliber til salgs? :P ) Knakk lufte ventilen på den andre caliperen.

Og når jeg endelig skulle bytte dempere og fjærer så rundet jeg en av boltene som satt heeelt dønn fast, så etter å ha startet kl 12 og ferdig kl 19 eller no så har jeg altså ikke kommet noen vei :P hehe ^^ Jeg er dum :P

Hahaha, til og med jeg klarer det :lol: Så nå står den bokstavlig talt på stylter da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...