NSS Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Fattern er keen på å senke E34'en min litt, så derfor lurte jeg på om noen har noe å anbefale? Merke, hvor mange mm osv... Synes Gunnar sin så veldig bra ut, hvor mye har du senket din?(eventuelt noen som vet?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Eibach fjærer og Bilstein dempere er jo ikke akkurat en uvanlig kombinasjon når det gjelder BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Hvor selger de det? dyrt? Skal selge den over vintern tenkte jeg så ekke vits å bruke for mye penger på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 NSS, Den svarte du tenker på? Den er senket type 50-55/40 eller noe rundt der. Kjempefin høyde synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 NSS, Den svarte du tenker på? Den er senket type 50-55/40 eller noe rundt der. Kjempefin høyde synes jeg.. Ja, den som du hadde på bimmers grillingen Synes den så ganske bra ut med tanke på høyde Tror du det funker med 245 bak med 40 senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Jaja, nå skal jeg ut å prøve å få på senkesettet mitt, det ble 40/40 FK automotive. Skal prøve å ta et før og etter bildet av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Sorry at jeg ikke svarte før, så ikke svaret. Ja, det går nok helt fint. Jeg hadde 265/35-18" på 10" bred felg bak på bimmers-grillingen, så 245 bør gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Forbanna møkka bil fra helvete, nå har jeg lyst til å vrake den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 hva nu..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Hehe, knakk to rustebolter på caliberen( Noen som har caliber til salgs? ) Knakk lufte ventilen på den andre caliperen. Og når jeg endelig skulle bytte dempere og fjærer så rundet jeg en av boltene som satt heeelt dønn fast, så etter å ha startet kl 12 og ferdig kl 19 eller no så har jeg altså ikke kommet noen vei hehe ^^ Jeg er dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Hehe, knakk to rustebolter på caliberen( Noen som har caliber til salgs? ) Knakk lufte ventilen på den andre caliperen. Og når jeg endelig skulle bytte dempere og fjærer så rundet jeg en av boltene som satt heeelt dønn fast, så etter å ha startet kl 12 og ferdig kl 19 eller no så har jeg altså ikke kommet noen vei hehe ^^ Jeg er dum Hahaha, til og med jeg klarer det Så nå står den bokstavlig talt på stylter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 mm den gjør nok det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Men, da stikker jeg opp på verkstede i morra, og sjekker om jeg har.. Vet noen om calipper fra E30 passer E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Men, da stikker jeg opp på verkstede i morra, og sjekker om jeg har..Vet noen om calipper fra E30 passer E34? Passer nok ikke det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 shock spray å muttertrekker med litt dyr pipe funker på sånt, men litt seint nå kansje:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå