NSS Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 Fikk borret opp skruene på caliperen og funnet meg noen nye skruer fra en gammel caliper til bakhjulet har fått senket bilen bak, men ikke foran, så den ser litt rar ut nå En mutter som sitter noe sykt(endte opp med å runde den i kantene) som holder igjen demperen foran, så jeg skal snart på verksted og fikse det foran også Ser lovende ut dette nå Skal prøve å få tatt noen bilder nå bilen er senket foran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Trengte du å røre lufteskruene? Har senket min forran, men har ikke begynt bak enda. Må ut med baksetet har jeg lest, og det i seg selv er jo en møkkjobb.. Forran fikk jeg et problem med at orginal demperene var for lange slik at det ikke er noe forspenn i fjæra. Jeg byttet samtidig momentstag, stabstagledd og nedre bærarm. Blei en del banning med div kuler som ikke løsnet. Skru av de 3 boltene nederst på fjærbeinet, i stedet for alle bærekulene, da sparer du mye jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Trengte du å røre lufteskruene?Har senket min forran, men har ikke begynt bak enda. Må ut med baksetet har jeg lest, og det i seg selv er jo en møkkjobb.. Forran fikk jeg et problem med at orginal demperene var for lange slik at det ikke er noe forspenn i fjæra. Jeg byttet samtidig momentstag, stabstagledd og nedre bærarm. Blei en del banning med div kuler som ikke løsnet. Skru av de 3 boltene nederst på fjærbeinet, i stedet for alle bærekulene, da sparer du mye jobb.. Byttet bremse klosser samtidig Bak er lettest å bytte, der trenger du ikke fjærklemmer eller noe... Grunnen for at vi ikke fikk byttet foran var et en av boltene satt så inni helvete godt fast Og nå er den rund ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Trenger ikke røre luftskruen for å bytte bremseklosser heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå