Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg syns du skal tenke deg om en eller to ganger når du legger ut bilde av bilen til vedkommende uten å sladde registreringsnummer og attpåtil når det ikke er positive ting som blir sagt om den.. [-X For alt du vet kan eieren til og med vanke her inne på forumet..

Skrevet
Jeg syns du skal tenke deg om en eller to ganger når du legger ut bilde av bilen til vedkommende uten å sladde registreringsnummer og attpåtil når det ikke er positive ting som blir sagt om den.. [-X For alt du vet kan eieren til og med vanke her inne på forumet..

Om folk sier negative eller positive ting kan ikke jeg kontrollere. Jeg spør bare hva folk synes.

Og utendørs er vel offentlig område sist jeg sjekka, trenger ingens tillatelse til å ta bilde.

Men jeg kan godt sladde nummeret hvis det gjør deg glad.

Skrevet

Om folk sier negative eller positive ting kan ikke jeg kontrollere. Jeg spør bare hva folk synes.

Og utendørs er vel offentlig område sist jeg sjekka, trenger ingens tillatelse til å ta bilde.

Men jeg kan godt sladde nummeret hvis det gjør deg glad.

Det spiller ingen rolle for meg, for det er ikke min bil. Jeg hadde heller ikke brydd meg noe om om folk hadde tatt bilde av min bil og lagt ut på nett, men det er faktisk enkelte som ikke vil ha registreringsnummeret sitt på nett. Det har faktisk skjedd en del tyverier etter at folk legger ut registreringsnummer på nett. Husk at ved å bare søke på brreg.no (hvis det er heftelser på bilen) eller ringe til biltilsynet kan man få alle opplysninger ved eier. Mye enklere å gjennomføre et tyveri når man har fått vite om en bil man aldri har visst om..

Skrevet

Det er mye jeg ikke forstår i verden og en av de tingene er hvorfor folk er så hypp på å modifisere bilene sine at de kliner på det der. Er det virkelig noen som syntes det er tøft? Ødelegge en ellers pen bil. :roll:

Skrevet

Fatter f... ikke att noen synes det er pent med en slik en utfor-bakke av en nyre...*en tåre i øyekroken*

Resten av fangeren kan gå ann,men som sagt muligens penere med svart netting..

Skrevet

synes den så tøff ut jeg å.. orginale nyrer og sort netting som flere nevner hadde den nok blitt bra..

men et bedre bilde hadde ikke vært og forakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...