2mMy Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Meget pent!Er det OZ Mito felger? nope, er ikke det! cardesign ah eller noe! www.race2000.de
Trotto Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Nydelig E39! Sort grill begynner visst å bli ganske populært. Ser støtt og stadig BMW`er med sort grill.. Hvorfor må alle herme etter meg? Hatt sorte nyrer i 3,5 år jeg nå. Jeg kjøpte sorte plastnyrer som limes utenpå originalnyrene. Kjøpte de av i sin tid bmwspesialisten.no
Gunnar Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Nydelig E39! Sort grill begynner visst å bli ganske populært. Ser støtt og stadig BMW`er med sort grill.. Det er jo ikke akkurat noe som har "begynt" å bli populært, det har vært populært lenge, og jeg vil påstå at populariteten vel heller er dalende enn økende. Synes det virker som alt ikke-BMWsk er ut. Altså svarte nyrer, fjerne emblemer, osv. ALLE skal kunne se at en BMW er en BMW for tiden..
Saltkjelen Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Det er godt mulig du har rett, men det er ikke ofte jeg har sett en med sorte nyrer, alle har vært i crome. Nå ser jeg opptil flere BMW'er med nettopp sort grill. Sorte nyrer syns jeg er helt greit, men fjerning av emblemer, BMW merket er jeg sterk motstander av. Å fjerne 116i/760Li merket syns jeg er helt greit å fjerne, da bakluken blir vesentlig penere..
AC Schnitzer Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 nei, fra schmiedmann.dk faktisk..der har dem en litt billigere variant enn det dem har på de norske sidene.. =) Trodde ikke man fikk kjøpt fra Schmiedmann i Danmark, eller var du innom de?
2mMy Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 nei, fra schmiedmann.dk faktisk..der har dem en litt billigere variant enn det dem har på de norske sidene.. =) Trodde ikke man fikk kjøpt fra Schmiedmann i Danmark, eller var du innom de? dem har mer utstyr på siden bare.. så kontakter du den norske avdelingen etterpå, så skaffer dem det til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå