Gå til innhold

E34: In Pro Angeleyes Byttes i Sorte DE lykter. evnt selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emne sier vell det meste, de in pro lyktene har stått på bilen noen uker, men jeg synest sorte DE lykter kler bilen bedre. så er det noen som er intressert i å bytte? evnt kjøpe de angeleyes lyktene.

nkpn0.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hm.. Jeg kunne også tenke meg sorte DE-lykter,meneh, hvor mye skal du ha for disse da? Om jeg IKKE kjøper ny bil må jeg jo bruke noen penger på den jeg har...

Skrevet
Emne sier vell det meste, de in pro lyktene har stått på bilen noen uker, men jeg synest sorte DE lykter kler bilen bedre. så er det noen som er intressert i å bytte? evnt kjøpe de angeleyes lyktene.

neinei ka du gjør på...er du :drink: bytter vekk lyktene :roll:

Skrevet

hehe, jeg synest personlig Sorte DE er penere på den bilen ;) så blir nok alle rutene 40% tona profesjonelt etterhvert! Blir pent.

Skrevet
hehe, jeg synest personlig Sorte DE er penere på den bilen ;) så blir nok alle rutene 40% tona profesjonelt etterhvert! Blir pent.

de er hver sin smak :wink:

Skrevet
Er litt usikker, men 2500? tror ikke det er ett merke i lyktene engang.

lyktene kostet 3000,- :wink:

Er ikke 2500 passe pris da?:)

Hva vil du ha for M5 speila dine forresten?

Skrevet

Hmmm, jeg tror det, men er ikke sikker, noen her som kan bekrefte\avkrefte? Er de lyktene som nye da?

Skrevet
Er litt usikker, men 2500? tror ikke det er ett merke i lyktene engang.

lyktene kostet 3000,- :wink:

Er ikke 2500 passe pris da?:)

Hva vil du ha for M5 speila dine forresten?

joda men vile berre si ka eg betalte for dem,,,M5 speila må eg ha sjøl,er på leiting etter m5 sjøl og kansje den eg kjøper er berre vanli speil...audien vart for lite.men fin konebil :lol: savner 2 sylinder :wink:

Skrevet

Har et par DE lykter som jeg mest sannsynlig ikke har bruk for. Nesten som nye, ingen feil på dem, pent brukt. Byttet dem ut i vinter til fordel for slike lykter du har...

Gi meg et fornuftig bud så blir vi nok enige :)

hpim0854tb2.jpg

hpim0855tg0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...