mAZE Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnym3 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 selv om den er godkjent ombygd så for du en utnetaling av forsikringa som har verdi en 316 og det vet jo de fleste som er litt oppegående. ps det at det er påført i vognkortet har ikke noe å si for forsikringa. krasjer du med den så sitter du med helle kostnaden selv. Tro meg dette har skjedd ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 du kan få ekstra forsikring for ekstra utstyr, motor, stereo osv. kan lønne seg i alle ombygde biler. koster ikke så mye mer tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 selv om den er godkjent ombygd så for du en utnetaling av forsikringa som har verdi en 316 og det vet jo de fleste som er litt oppegående. ps det at det er påført i vognkortet har ikke noe å si for forsikringa. krasjer du med den så sitter du med helle kostnaden selv. Tro meg dette har skjedd ofte Du må spesifisere at du har det og det i bilen.. Og da får du igjen for det.. Tro meg, dette vet jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Og opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hva har du gjort for å få den godkjent med kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Trodde denne var solgt nå jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hva har du gjort for å få den godkjent med kompressor? det var nok ss performance som godkjente den. var vel de som bygde den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Denne har nok SS Performance fått godkjent ja. Og de har bygget den, så dette er ett seriøst bygg. Eneste jeg har gjort er sotinga av rutene, intercooleren, innsuget og de høytalergreiene. Den er da ikke solgt, men mulig det er noe på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 bump da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Denne bør leses av alle, inkludert meg, deg eller hansen - http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316 Forøvrig vil jeg si at jeg ville mye heller hatt denne tøffe råtassen enn en E46 316i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Dårlig ytringsfrihet her, trodde det var litt av poenget med internet og forum slik som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Poenget med forum er ikke å slenge negative kommentarer i en salgsannonse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Poenget med forum er ikke å slenge negative kommentarer i en salgsannonse.. Jeg sier ikke at det gjelder denne annosen, men hvis man vet at noen selger en bil som er alt annet enn bra så er det ikke lov å si i fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Poenget med forum er ikke å slenge negative kommentarer i en salgsannonse.. Jeg sier ikke at det gjelder denne annosen, men hvis man vet at noen selger en bil som er alt annet enn bra så er det ikke lov å si i fra ? På hvilket grunnlag kan du si at denne bilen er dårlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg