Viko Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 La denne her, da eg lurer på om det er noe teknisk gale på denne siden. Mangen emne går VELDIG tregt, og noen kommer eg ikkje inn på i hele tatt, den laster veldig lenge på siden, 3min+++. Er det bare meg som har problemer eller, Gunnar har du server problemer?? Det er BARE www.bimmers.no som går tregt hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Har akkurat samme problem(er)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Har ingen problemer... Bruker Firefox og er inne på Bimmers.no i fra forskjellige pcer hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Eg og bruker Firefox version 1.5.0.6. Men alikavell problemer på denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Bruker IE og har samme problemer. Føler at mange tråder tar laaaaaaang tid å laste. Tok faktisk fram den gode gamle kabalen her en dag for å drøye tiden Har jo rimelig god hastighet på nettet også 3700 i nedlastning 640 i opplasting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 HMMMMM... Etter at jeg skrev svar i stad har jeg også begynt å merke lagg på enkelte sider, men det er første gang jeg opplever det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Sidene er veldig trege for tiden... og enkelte sider stopper faktisk helt opp. Jeg bruker enten IE eller Firefox... Gunnar ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Har aldri merket noe som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Bedre igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Har merka det eg og, men berre av og til...som regel virkar det ganske normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Sidene er veldig trege for tiden... og enkelte sider stopper faktisk helt opp. Jeg bruker enten IE eller Firefox... Gunnar ?... Takk for endring av overskriften. GUNNAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 det går litt i slow mo av og til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 har også samme problem.. men nexgentel bredbåndet er ikke altid like stabilt.Så tror det er dem som er syndebukken i mitt tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Det går ganske treigt hos meg også Tråden om bilen min får jeg faktisk ikke opp lenger. Jeg som la inn nye og bedre bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Tregt her også. Fikk nesten ikke opp det emnet her engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå