Gå til innhold

Er bimmers.no tregt for tiden ?

Viko
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg personlig syntes det er koselig med tulletråden.. Blir liksom ikke så formelt, man kan snakke om det man vil :) Den tråden jeg sjekker veldig ofte her inne...

Det er jo bare å hente tråden frem igjen når du føler for det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Begge de to trådene er raske igjen nå. Det var en og samme userbar som slowa ned begge de to også.

Har virkelig en sterk følelse for at min hotlink av en userbar skapte litt problemer i disse trådene, beklager gunnar :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig syntes det er koselig med tulletråden.. Blir liksom ikke så formelt, man kan snakke om det man vil :) Den tråden jeg sjekker veldig ofte her inne...

Det er jo bare å hente tråden frem igjen når du føler for det... :D

En annen ting jeg liker med Tulletråden, er det at jeg kan spørre seriøse og kjappe BMW-spørsmål der. Altså... Spørsmål som er av type JA / NEI. Da slipper jeg å "forsøple" forumet ved å opprette en tråd på det temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehrnst, det går bra. Vi har jo sett at dere har hatt de, men siden de har vært så små har vi ikke gjort så mye, så det er min/vår feil også.

PS: Ser at tulletråden fungerer fint igjen nå, så den led visst av det samme som resten av forumet.. kan jo alltids "uppe" den igjen om dere har veldig sterkt behov for den, rett og slett for å holde forumet rent for "tull" ellers.. men den finnes jo fortsatt selv om den ikke er prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selvsagt jeg, Kjetil, som surret her.

Det skal selvsagt være userbar som er det korrekte navnet.

EDIT:

En userbar er noe man har i signaturen sin for å vise hva man driver med, hva slags bil man har, hva slags hobby man har, standpunkter, PC, etc etc.

Her er en for f.eks. BMW 3-serien:

bmwxcu3.jpg

(hostet hos imageshack)

www.userbars.com

Man kan også lage disse selv. Men, som man nu ser, utifra denne tråden, så er de nu ulovlig her på forumet (har vel egentlig vært det helt fra børjan av også ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, vet at enten så har man en hotbar eller ei, min *For the record*, så var mitt hotbar-bilde hostet på min egen server, og ikke på hotbar sin ustabile server ;)

Jeg er klar over det, men i utgangspunktet har regel alltid vært ingen bilder i signaturer. Vi har latt smilies (spesielt lokale) være i fred, og noen av dere med userbars fikk også være i fred. Men når jeg først (MÅTTE) fjerne alle andres så måtte jeg nesten ta din også, selv om chrzz.no sikkert er kjappere enn userbar-serverne, ellers blir det nok litt klaging... ikke alle vet forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...