Ole-Magne Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 her går det enda tregt og laste ned sider, enkelte sider tar flere minutter å laste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Ole-Magne, kan du gi meg link til de sidene du har problem på? Sannsynligvis en bruker med userbar i signaturen som har skrevet innlegg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Jeg personlig syntes det er koselig med tulletråden.. Blir liksom ikke så formelt, man kan snakke om det man vil Den tråden jeg sjekker veldig ofte her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Ole-Magne, kan du gi meg link til de sidene du har problem på? Sannsynligvis en bruker med userbar i signaturen som har skrevet innlegg der. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27950 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24845 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Takker. Begge de to trådene er raske igjen nå. Det var en og samme userbar som slowa ned begge de to også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 ja, testet akkurat trådene og de fungerte som de skal... Takk for ett bra forum Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Jeg personlig syntes det er koselig med tulletråden.. Blir liksom ikke så formelt, man kan snakke om det man vil Den tråden jeg sjekker veldig ofte her inne... Det er jo bare å hente tråden frem igjen når du føler for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Takker. Begge de to trådene er raske igjen nå. Det var en og samme userbar som slowa ned begge de to også. Har virkelig en sterk følelse for at min hotlink av en userbar skapte litt problemer i disse trådene, beklager gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Jeg personlig syntes det er koselig med tulletråden.. Blir liksom ikke så formelt, man kan snakke om det man vil Den tråden jeg sjekker veldig ofte her inne... Det er jo bare å hente tråden frem igjen når du føler for det... En annen ting jeg liker med Tulletråden, er det at jeg kan spørre seriøse og kjappe BMW-spørsmål der. Altså... Spørsmål som er av type JA / NEI. Da slipper jeg å "forsøple" forumet ved å opprette en tråd på det temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 ehrnst, det går bra. Vi har jo sett at dere har hatt de, men siden de har vært så små har vi ikke gjort så mye, så det er min/vår feil også. PS: Ser at tulletråden fungerer fint igjen nå, så den led visst av det samme som resten av forumet.. kan jo alltids "uppe" den igjen om dere har veldig sterkt behov for den, rett og slett for å holde forumet rent for "tull" ellers.. men den finnes jo fortsatt selv om den ikke er prioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Btw, vet at enten så har man en hotbar eller ei, min *For the record*, så var mitt hotbar-bilde hostet på min egen server, og ikke på hotbar sin ustabile server Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Det er mulig at jeg ikke er helt på nett siden det er mandags morgen, men hva er en "hotbar"? Sist jeg sjekka var det vel en spyware/spamting som jeg har fjerna fra et utall PC'er ute hos kundene mine... Link anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Er selvsagt jeg, Kjetil, som surret her. Det skal selvsagt være userbar som er det korrekte navnet. EDIT: En userbar er noe man har i signaturen sin for å vise hva man driver med, hva slags bil man har, hva slags hobby man har, standpunkter, PC, etc etc. Her er en for f.eks. BMW 3-serien: (hostet hos imageshack) www.userbars.com Man kan også lage disse selv. Men, som man nu ser, utifra denne tråden, så er de nu ulovlig her på forumet (har vel egentlig vært det helt fra børjan av også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Da er jeg med. Var det trodde det var, men datt litt ut når begrepene ble brukt om hverandre. Etter 9 år i IT-bransjen, så var jeg litt bekymra for om jeg plutselig var blitt akterutseilt i fohold til "kids'a" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Btw, vet at enten så har man en hotbar eller ei, min *For the record*, så var mitt hotbar-bilde hostet på min egen server, og ikke på hotbar sin ustabile server Jeg er klar over det, men i utgangspunktet har regel alltid vært ingen bilder i signaturer. Vi har latt smilies (spesielt lokale) være i fred, og noen av dere med userbars fikk også være i fred. Men når jeg først (MÅTTE) fjerne alle andres så måtte jeg nesten ta din også, selv om chrzz.no sikkert er kjappere enn userbar-serverne, ellers blir det nok litt klaging... ikke alle vet forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå