p10 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Tar det tilbake! Hvite biler KAN faktisk se ganske bra ut! Men så er det jo en BMW også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 og jeg som synest e46 som touring ikke er noe særlig.... jeg tar også det tilbake. denne såg bra ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Slutt å post E46 i hvitt! Jeg blir syk. VIL HA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 I Miami Vice filmen har de en hvit 6-serie... Ikke så galen den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Ja, bytt ut Deprimeraen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Det er ikkje mange damer eg hadde foretrekt framfor denne bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Strøkent! Hvit bil i en slik stand er alltid vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Skikklig nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Syntes hvite BMW-er er fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hvit e46 er lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Med det rett tilbehøret kan vell di fleste biler se bra ut i hvitt, denne var jo et genialt eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 den var rååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 To navngitte menn er etterlyst av politiet, som betrakter skyteepisoden som et «oppgjør i et miljø som er kjent av politiet». Etter det Dagbladet.no forstår var menn fra A- og B-gjengen involvert. - Flere personer er sett kjørende vekk fra stedet i en hvit BMW. Nå har de tøffe gutta i Oslo begynt å kjøre hvite BMW'er også. God smak har'em! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hehehe. Jeg kjørte faktisk igjennom Oslo akkurat da det skjedde. Møtte flere politibiler i utrykkning. Mon tro om de noterte skiltet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå