NSS Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 I Miami Vice filmen har de en hvit 6-serie... Ikke så galen den heller !!!! DEN ER SÅ SYYYYKT FET!!! Drit fete felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 hva heter fargen på denne e46`en, veldig pen til å være hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Hvit kan være veldig pent. 6'ern i miami vice er også lekker ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Hehehe. Jeg kjørte faktisk igjennom Oslo akkurat da det skjedde. Møtte flere politibiler i utrykkning. Mon tro om de noterte skiltet mitt dream on.. er det foresten noen som har hatt noe imot hvit bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 hva heter fargen på denne e46`en, veldig pen til å være hvit Alpinewhite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 den var for-seg-gjort ja... gromme felger! noen som har peil på hva de heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Den der var skikkelig gjennomført fin! Jeg har også alltid vært litt skeptisk til hvite biler, men denne var jo helt kanon-fin! Tror jeg må revurdere det standpunktet mitt... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Feit den hvite E46'en. Men tror jeg hadde likt enda bedre uten rails. Dessuten våger jeg å påstå at den hadde vært tøffere i svart, men akkurat denne bilen ville jo vært kul i alle farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 felgene er acs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Litt morsomt å lese de positive kommentarene her med tanke på at det ikke er mange år siden hvit var typisk firmabil-farge og bortimot umulig å få solgt som bruktbil. Rart hvordan farger, moter og trender endrer seg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 SÅÅÅ nice bil jo!! De felgene er jo til å spise opp...*sikle sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaggy0ya Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 den var for-seg-gjort ja... gromme felger! noen som har peil på hva de heter? det er ac scnitzer felger.. koster mere enn d smaker.. i 19" koster de en 5-6k +moms per stykk.. uten dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Du får de i kopi også fra Motortechnik. Ser helt like ut og mye lavere pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Hvitt er jo en veldig motefarge i USA for tiden. Jeg reagerte selv på hvor mange hvite biler det var der sist jeg var over. Det kommer nok(tilbake) til norge også snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå