Bimmerlars Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Bimmerlars, Eller du kan bare kjøre bil på normale skilter.. lovlig.For selv om man har prøveskilter er det ikke lov å drive å kjøre rundt med de til slike formål, og det er heller ikke trygt å møte opp på treff med de. Politiet stod visst nok og "klippa" slike skilter på Rudskogen forrige gang.. Men.. Dolk har da ikke sagt noe om Viperen også havner på prøveskilter eller ikke - og uansett gratulerer jeg med en SYKT grom bil!! Nei, jeg vet det. Sikkert ikke så artig å sitte hele tiden vente på å bli "busta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 "Dolk", du trenger jo ikke å forlate forumet selv om du har skiftet bil da. Grattis med ny bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Kor mykje du solgte 740en for da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 @Dolk: Viper GTS er jo en pervers bil da... Håper på bilder jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 gratulerer med snedig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 "snedig bil" var jo også en måte å si det på. Av en eller annen grunn har aldri viperen vært noen drømmebil her i gården, selv om jeg får kink i nakken hver gang jeg møter en på veien. (som ikke er så alt for ofte...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Gratulerer med tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 knips noen bilder a, vil se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 ":jwg6k7ui]"snedig bil" var jo også en måte å si det på. Av en eller annen grunn har aldri viperen vært noen drømmebil her i gården, selv om jeg får kink i nakken hver gang jeg møter en på veien. (som ikke er så alt for ofte...) kanskje fordi den er skrekkelig stygg og grusom inni ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 My eyes!!! Jeg vet ikke. Den appelerer ikke til meg som porsche, ferrari og aston martin gjør. Godt mulig den er dobbelt så rå som en v8 vantage, som vel er billigmodellen til AM, men ville mye heller hatt AM'en. De er bare utrolig lekre. Interiøret er en av tingene som gjør at jeg hadde hatt problemer med å kjøpe eldre porsche. Ser jo ikke ut før minimum 993, men har vel kommet seg nå i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Kom igjen nå da, Dolk. Få tatt noen bilder og hivd dem ut her Gratulerer med rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 ":1z7ugdkr]"snedig bil" var jo også en måte å si det på. Av en eller annen grunn har aldri viperen vært noen drømmebil her i gården, selv om jeg får kink i nakken hver gang jeg møter en på veien. (som ikke er så alt for ofte...) kanskje fordi den er skrekkelig stygg og grusom inni ? Fytti f... til stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Virker ikke som Dolk er interessert i å skrive mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 han ble sur da han så hvor stygg den er inni.... Edit : men ikke misforstå... sykt fet bil... veldig tøff å se på når de kjører forbi en ( og det gjør de!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Trodde vi fikk bilder i dag jeg men neida.. Forlot vel ikke forumet så fort etter bilbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå