Gå til innhold

Nypolert og klar for høsten :-)

fre
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker er den! Polerer du ikke selv altså? Hva måtte du ut med for å få det gjort av proffer da?

Takk :D

har som regel pleid å gjøre det selv, men fikk sånn teflonbehandling på den forrige bilen, og syns det ble svært bra!

Nå var det polering og lakkforsegling. Så klart med vask/avfetting først. Og jeg betalte 1300kr for det.

Syns det er verdt det. Det koster jo litt å kjøpe alle produkter, samt at det tar lang tid! Men er jo moro å drive med sin egen bil og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte blitt så originale som mulig i tilfelle..

men, som dere sier.. nokså ny og fin bil.. holdes helst original.

Har ikke gjort NOE med den i de 4 månedene jeg har hatt den.. er ikke noe jeg vil ha/trenger til den så.. er bortimot perfekt! Kanskje en liten senk.. men litt skeptisk der og... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 Clubsport er fantastisk flotte biler.

Men hva i all verden er det med folk og speil??? Det er nå det siste jeg hadde giddet å skifte på en bil. Så lenge de er hele og lakkert i bilens farge er jo alt bare bra. For å si det sånn: Hadde den hatt M3 speil så hadde ikke jeg lagt merke til det engang. (Joda, jeg vet hvordan M3 speil ser ut).

Behold speilene som de er du. Ja, behold hele bilen som den er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 Clubsport er fantastisk flotte biler.

Men hva i all verden er det med folk og speil??? Det er nå det siste jeg hadde giddet å skifte på en bil. Så lenge de er hele og lakkert i bilens farge er jo alt bare bra. For å si det sånn: Hadde den hatt M3 speil så hadde ikke jeg lagt merke til det engang. (Joda, jeg vet hvordan M3 speil ser ut).

Behold speilene som de er du. Ja, behold hele bilen som den er :D

Her er vi nok helt på bølgelengde ja.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...