Gå til innhold

Nypolert og klar for høsten :-)

fre
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Flott bil altså! ;) Pleier du å stå parkert i det skitne p-huset på Grønland Torg, ganske langt inn? Mener å ha stått ved siden av deg flere ganger ;)

Det stemmer nok det ja ;) hehe.. står som regel ganske langt inn for å ikke stå ved siden av alle som slenger med dørene osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil altså! ;) Pleier du å stå parkert i det skitne p-huset på Grønland Torg, ganske langt inn? Mener å ha stått ved siden av deg flere ganger ;)

Det stemmer nok det ja ;) hehe.. står som regel ganske langt inn for å ikke stå ved siden av alle som slenger med dørene osv.. :)

Smart! Men ikke stå for langt inn til vinteren...En gang jeg kom ned der for å hente bilen min i fjor vinter var det to knarkere som prøvde å gjøre opp bål ved siden av en Toyota Hiace i det innerste "rommet".... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart! Men ikke stå for langt inn til vinteren...En gang jeg kom ned der for å hente bilen min i fjor vinter var det to knarkere som prøvde å gjøre opp bål ved siden av en Toyota Hiace i det innerste "rommet".... :roll:

såpass ja! har tenkt på det.. men hender jo man må ha billetten for å komme inn.. men er verdt å tenke på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på døra inn til trappeoppgangen? Det er bare å dra hardt i den så åpner den seg.. Selv om "porten" er nede om natta så er det jo bare en presenningsport og huset er jo døgnåpent så det burde ikke by på vanskeligeheter for "løse fugler" å komme seg inn der...

Og hva med den stanken der nede... House of Piss... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1300 er billig. Resultatet så meget bra ut.

Deilig å kunne sove uten å bekjymre seg for bilen og lakken...

Fin bil du har, men litt harry også kanskje?

Harry?!

Hvordan i all verden får du en relativt ny original BMW til å være harry? :roll:

Flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik3: hehe.. ja, det lukter ikke alltid blomst der nei! ;)

kjører ikke på jobb hver dag heldigvis.. er jo vanvittig dyrt å betale 175kr syns jeg.. :shock:

Harry? Ja, den var ny du.. men smak og behag :D greit å ikke bekymre seg for lakken ja.. polerer kommenterte forresten at den var utrolig flott.. sjelden med så fin lakk selv om den er bare 3 år.. morsomt og lett å jobbe med syns han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...